Sommerplaner?

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hva skal dere i sommer? :D Prøver å tenke ut noe vi kan gjøre med en nesten toåring og en baby :) Vi har lurt litt på å leie noe i Danmark, men nå begynner det i grunn å bli seint å bestille. Nå skulle jeg ønske vi hadde hytte :)
 
Ingen planer her, men egentlig litt deilig. Aner ikke hvordan prinsen blir heller, så enten blir det noe på sparket ;) vi får jo i juni, så han er rimelig fersk til sommeren :)

Blir nok stranda, lek og moro vi fikser i Hagen, besøke familie vi har rundt omkring :) eller så noe små turer her og der. Blir lekehus på jentene om vi får igjen på skatten :) så det tar jo litt tid også :)
 
Vi har heldigvis hytte bare 2 timer unna, så blir nok tilbrakt mye tid der :) hvis vi orker og har tid bli det også en tur nedover til familie og venner på Sunnmøre :)
 
Bortsett fra ei uke i Spania i mai, har vi ikke lagt noen store planer. Det blir vel ei uke eller to hos svigers i Nordland. Mulig jeg parkerer mann og datter der og stikker av/hjem alene ei stund også :p Satser generelt på minst mulig stress i ferien :)
 
Høres ut som fine planer! :D Spent på hva vi ender med, mistenker at vi ikke ender opp med noe spesielt, bare blir hjemme og tar noen småturer hit og dit :) Koselig det også!
 
Høres ut som fine planer! :D Spent på hva vi ender med, mistenker at vi ikke ender opp med noe spesielt, bare blir hjemme og tar noen småturer hit og dit :) Koselig det også!

Sikkert veldig greit å ikke ha lagt så mange planer når minstemann er såpass fersk :) Og blir det godvær kan det være helt topp å bare kose seg hjemme :)
 
Sikkert veldig greit å ikke ha lagt så mange planer når minstemann er såpass fersk :) Og blir det godvær kan det være helt topp å bare kose seg hjemme :)
Ja, hadde bare vært godt å ha en tur å se frem til på en måte. Trenger ikke å være svære greiene. Men det kan hende vi tar en tur til dyreparken nå som M er så interessert i dyr og syns sånt er moro :) kan jo gjøre litt ut av det.
 
Vi klarer ikke å bestemme oss, men tror det blir Norgesferie. Enten Hunderfossen eller Sommerland i Bø, da kan vi besøke familie i Skien i samme slengen ;) Men kunne godt tenkt meg Danmark, elsker å feriere der ♡
 
Vi skal iallefall en tur på Blaafarveværket :) Det er en tur jeg er vokst opp med, så jeg gleder meg som en unge til julaften :p :D
 
Vi skal til Spania :) Gleder meg!

Vi er så heldige å ha fått leid en leilighet gjennom jobben min en uke, og så tar vi 4 netter på et leilighetshotell i tillegg, så da blir det 11 dager i Syden totalt ;) Er ikke før i august da, så leeeenge til :p
 
Hva er det? Aldri hørt om :p
Det ligger i Modum kommune, Buskerud fylke, så om man ikke er kjent der så er det ikke så rart :p Jeg kommer fra nabokommunen :) Det er koboltgruver som er blitt bevart og gjort om til museum. Det er så fint der, flere utstillinger, gruvesafari, barnas bondegård der høner flyr løs, små butikker og fire kafeer! De kaller det et 8 km lang museum tror jeg, eldgamle bygninger som er tatt godt vare på! Jeg var der mye som barn, nå er det sikkert 15 år siden sist, så det blir veldig stas å reise tilbake :D
 
Det ligger i Modum kommune, Buskerud fylke, så om man ikke er kjent der så er det ikke så rart :p Jeg kommer fra nabokommunen :) Det er koboltgruver som er blitt bevart og gjort om til museum. Det er så fint der, flere utstillinger, gruvesafari, barnas bondegård der høner flyr løs, små butikker og fire kafeer! De kaller det et 8 km lang museum tror jeg, eldgamle bygninger som er tatt godt vare på! Jeg var der mye som barn, nå er det sikkert 15 år siden sist, så det blir veldig stas å reise tilbake :D
Høres ut som et fint sted :)
 
Vi blir nok for det meste i Norge:) har campingvognplass som vi benytter masse på sommeren. Utrolig deilig! Blir kanskje en helgetur på mannen og meg til Barcelona❤️:D
 
Vi skal på hytten og reise litt rundt i Norge:) Mulig det blir en tur til Ullared:) Snuppa er ikke så veldig glad i å kjøre bil :(
 
Vi skal på hytten og reise litt rundt i Norge:) Mulig det blir en tur til Ullared:) Snuppa er ikke så veldig glad i å kjøre bil :(
Æsj da, blir hun bilsyk eller kjeder hun seg?
 
Hun spyr:( Det går greit på korte turer, men svingete og langt er ingen god kombinasjon.
Stakkars lita :( Jeg sleit veldig med bilsyke når jeg var liten jeg også. Fikk medisin for det på lengre turer.
 
Stakkars lita :( Jeg sleit veldig med bilsyke når jeg var liten jeg også. Fikk medisin for det på lengre turer.
Ja, det er ikke noe greit:( vi har på henne en malefrakk når vi kjører på langtur. Slipper hun å spy ut hele seg.
 
Back
Topp