Sommerpåkledning

Mommy Nala

Glad i forumet
Hehe, jeg har allerede tenkt på sommeren - gleder meg sånn! [8D]

Hva bruker de små av klær da? Strømpebukser eller sokker? Lang, eller kort arm, eller ingen arm? Dyne eller ikke dyne i vogna?
Kommer nok selvfølgelig an på været, men hvordan hadde dere typisk kledd barna på en dag med sol og varmt, regn og kjølig osv. Bruker dere noe ull på sommeren til de små, hvis det f eks er regnvær? Hehe, alt man lurer på [8D]

Har ikke tenkt så veldig på det, tar det litt som det kommer [:)]
De er jo ikke nyfødte babyer lenger da, så om det er fint vær og varmt tar jeg nok på en kortarmet body.
Ull skal jo regulere temperaturen selv om det er varmt, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe så veldig mye ull til sommeren.
Nå har vi pose i vogna, til sommeren kommer vi kanskje til å ha et teppe hvis det er varmt.
Nei, jeg må nesten se an temperaturen når sommeren kommer. Hvis det er 10 grader så kommer jeg fortsatt til å bruke strømpebukse under buksene feks [:)]

ORIGINAL: mamihe

Har ikke tenkt så veldig på det, tar det litt som det kommer [:)]
De er jo ikke nyfødte babyer lenger da, så om det er fint vær og varmt tar jeg nok på en kortarmet body.
Ull skal jo regulere temperaturen selv om det er varmt, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe så veldig mye ull til sommeren.
Nå har vi pose i vogna, til sommeren kommer vi kanskje til å ha et teppe hvis det er varmt.
Nei, jeg må nesten se an temperaturen når sommeren kommer. Hvis det er 10 grader så kommer jeg fortsatt til å bruke strømpebukse under buksene feks [:)]

Hehe, ja må nok ta det som det kommer. Men jeg handler nå litt klær innimellom og gjerne litt fram i tid, og da lurer jeg på om det er ganske ulurt å kjøpe langarmete bodyer ol da, hehe [;)]

Jeg bruker lite ull på sommern.
Ikke strømpebukse heller.
Bare body kort/langermet og av og til joggebukse.
Kjole brukte hun også. Det er noe jeg ikke tar på minin til sommern haha...

Dattern min er varmblods så vi får se hvordan minin blir og hvordan været blir.

I vogna vil det nok ligge et lite teppe i baggen. Teppe og dyne har jeg alltid med for komforen sin del.

Gleder meg også til sommern[:)]

Vi drar til Mexico til neste uke, og aner ikke hva vi kan forvente....men tar med oss solhatter, mange bodyer- både kortarma og langarma, ikke noe ull, bukser og shortser, og noen strømpebukser for sikkerhets skyld...Ingen dyne, men flere tepper, men det har mer med plassmangel i koffertene å gjøre [:D]

Jeg brukte nada ULL på gutten min da han var 6 mnd, kledde han etter været!

tja...
nå er jo bell ganske stor til sommeren=) så å kle henne blir nok lett. om det blir dyne/teppe i vogn og sånn aner jeg ikke.. slik tar jeg på sparket dag for dag.

vic var nyfødt på sommeren,så henne kledde jeg annerledes enn jeg kommer til å gjøre med bell

Storesøster var kun 6 uker yngre på sommeren da hun var liten. Da brukte vi mye tights til rett under knærne med kortarma kjole eller tunika til. Og en tyn jakke eller bolero om det trakk litt. På dager med regn så brukte vi gjerne langermabody og bukse, evt kortarmabody med cardigan eller tynn genser over.
Brukte ikke noe ull, da ble hun sprutrød i fjeset med engang. Og kun strømpiser til kjoler.

På veldig varme dager så brukte vi stort sett en lett kjole over bleia..[;)] Eller kun bleia...

GAAAAD som jeg gleder meg til sommer!!!!!!!!![8D][8D]

Back
Topp