sommerlørdag:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:D]

ja, er det egentlig det?? her er det lett overskya og 6 grader, mannen kom hjem fra oslo i går og sa det var alt for varmt der. jeg å vil ha!!!

god morgen og takk for i går skrållis[:)] jeg kosa meg[:)] hva syns du om filmen btw??? vi lo jo godt noen ganger og moro å se dem igjen[:D]

ja, her sitter kidsa som vanlig og ser barnetv og spiser. senere i dag skal vi til mamma og pappa, feire bursdagene ders i helga.

ha en fin lørdag!

Trøøøøøtt...Mini ville stå opp nå og jeg er ikke helt i form kjenner jeg[&o] tett i nesen og sår i halsen og skikkelig tørrhoste...Dette kan det bli gøy å gå ut med.

Nei får vel starte opp med frokosten til mini

god bedring, buffi[:)] vært forkjøla selv jeg, følte det tok 2 uker før jeg var helt frisk. gikk å hangla...

God bedring buffi! [:)]

MaRtE: Tusen takk for i går, jeg kosa meg veldig! [:D] Likte filmen veldig godt, synes denne var morsommere enn 1'ern.

Heisann alle sammen! [:)]

Hadde en knall dag i trondheim i går! [:)] Det er virkelig verdens beste by altså, koser meg sånn hver gang jeg er der jeg. Gikk litt i butikker alene før filmen, fikk shoppa sommerklær til ungene på Zara og H&M, og en sommertunika til meg. Og så var det jo kinotur, med herlige mennesker og masse pynta fjortiser rundt oss [8D] Kom ikke hjem før ca 23, da var jeg sliten da!
I dag blir det ikke noe hvile. Jeg skal på trening kl 10, og før den tid må jeg pakke sekken for dusjing på senteret, og sminke meg. Kl 12 skal jeg nemlig på jobb, og siden timen er ferdig 11.30, så blir det travelt etterpå [;)] Men det er verd det, må nesten trene først om jeg skal ha energi til å være på jobb i 6 timer.. på en lørdag.
Kommer vel hjem ca 18.30 i dag, og da håper jeg sambo og ungene har lørdagspizzaen klar! [:)]

Ha en flott dag jenter! [:)]

Var på Stage Dolls i går, og da tenkte jeg på deg Skrållan[:D] Inbiller meg du snakker sånn som de, stemmer det?

Hadde vorspiel i går, og nå har jeg ryddet siste rest. Måtte gå rundt og plukke opp sneiper og. Hva er greia med å ikke bruke askebegeret som stod på bordet[>:]

Ellers så trenger dere ikke gå på konsert for å høre de, går ikke glipp av noe liksom. Oppvarmingsartisten laget god gang, men jeg gikk før stage dolls var ferdig..... Ikke min favoritt musikk nei....

ORIGINAL: McMor

Var på Stage Dolls i går, og da tenkte jeg på deg Skrållan[:D] Inbiller meg du snakker sånn som de, stemmer det?

Hadde vorspiel i går, og nå har jeg ryddet siste rest. Måtte gå rundt og plukke opp sneiper og. Hva er greia med å ikke bruke askebegeret som stod på bordet[>:]

Ellers så trenger dere ikke gå på konsert for å høre de, går ikke glipp av noe liksom. Oppvarmingsartisten laget god gang, men jeg gikk før stage dolls var ferdig..... Ikke min favoritt musikk nei....

Kor spelte di[8|] Å jeg digger dem jeg[:)][:)]

Jeg har sovet til kl elleve i dag jeg. Sliten om dagen. Sola skinner men det er foreløpig ikke så altfor varmt ute så stranden venter jeg med. Men jeg bør jo lese litt. SKal kanskje besøke ei i klassen litt senere også[:)]

Ellers skal samboeren male rekkeverket på terrassen, og kanskje møte noen kompisser. Jo jeg burde vært på apoteket og kjøpt magnesium mot mine kløøende bein. Klikker snart for meg. Hadde det slik sist gang jeg var gravid men da kun de siste månedene.

Vi har ikke fortalt noe til andre enn vårt nærmeste vennepar om spira, men ryktene går og folk spør omtrent hver dag nå. Særlig fordi vi er på jakt etter større bosted[:D]

Og vårt nærmeste vennepar har blitt overbevist til å kaste prevansjonen så da er de i gang også

ORIGINAL: McMor

Hehe, ja sånn snakker jeg! [:D] Arti me Stage Dolls da! [;)][:D] Ikke min favoritt heller, men sikkert kult når man er drita nok! [8D]

Sliiiiten... [&o] var ikke så travelt på jobb, men blir sliten av å stå der i 6 timer uansett. Satt ut den lille halvtimes pausen jeg hadde da, og fikk faktisk skille etter klærne, hehe. Vært strålende sol her i dag, men ikke så varmt pga sur vind.
Dro og henta ungene etter endt arbeidsdag, minstemann strålende fornøyd med å treffe mora si igjen [:)] Ida bare trassa litt ekstra, sånn som hun pleier etter å ha ligget borte en natt. Nå er de lagt, og jeg gleder meg til å finne senga jeg og... men får vel sitte oppe litt til, må rocke litt med rockeringen og [:)]

Hærrlige dager for tiden!

I går var jeg hjemme med en småpjusk Jenny, men hun var frisk nok til at vi kunne ha barnevakt på kvelden som planlagt.
Tok tbana til byen alle fire og traff noen venner av meg på Fridays. De hadde med verdens søteste lilel baby, snart fire mnd gammel.. Jenny var i himmelen siden hun fikk kose med babyen!
Søstra mi kom der og henta de søte små og tok de med hjem til oss, mens vi andre satte kursen mot Ullevål for konsert med Green Day!
Herregud, det var helt magisk! Tror det er den beste konserten jeg har vært på ever!
De spillte i over 2 timer..

I dag susa vi til byen kl 10, sambo måtte jobbe to timer, så da kosa vi oss på Aker Brygge til han ble ferdig.. Traska litt rundt i byen, hjem en liten tur og så var det på kino for min del mens sambo og kidsa gikk på storhandel på OBS :)
Sambo tok de søte små med seg i Middelalderparken på grilling sammen med jobben, så gikk jeg dit etter kinoen og så kjørte han oss hjem..
Da var begge helt stupeferdige, så de la seg faktisk sammen i storesenga.. De er så søøøøøøte!

Hehe, Marcus også har blinkesandaler.
Men de er ikke så gæli faktisk, er bare to små blå blinkingser på siden. Er øynene på en flaggermus liksom..

N har blinke sandaler han også, fra Geox. Og han er så stolt når han har de på.

Jeg har vært på besøk hos ei i klassen i dag, også har vi hatt grillbesøk hjemme her på kvelden. Vært kjempe koselig altså[:)][:)]

Blir vel sittende oppe litt til før jeg legger meg, men det blir ikke så altfor sent i kveld merker jeg[:)][:)]

Back
Topp