Sommerkroppen 2022?

Milla_mor

Gift med forumet
Julegavene 2019
JuniJubel2021
Augustmagi 2025
Heisann:happy: Etter to tette svangerskap er jeg nå over normal BMI og defineres som lett overvektig. Jeg er ca.159 høy og veide 67 kg idag:shifty: Det merkes godt på en kort kropp! Det har satt seg rundt hoftene, lårene, armene og magen. Jeg er ukomfortabel med de ekstra kiloene og savner å få på meg jeansene mine. Ender opp med å gå i mye strømpebukser og kjoler fordi det ikke strammer noen steder. Og ingen av de søte små trusene mine passer lenger, så er ikke mye sexy undertøy i bruk på a’mor:hilarious: Jeg vil ikke ha det sånn her lenger, derfor skal jeg nå ta grep og gjøre noe med det:happy: Vil endre livsstilen min og prøve å bli mer aktiv. Men først og fremst må jeg ta et farvel med det som hovedsaklig gjør at jeg går opp i vekt - jeg må si hade til min største fristelse som er: SJOKOLADE. Det blir tøft, men jeg vet at søtsuget gir seg etterhvert hvis jeg bare er målrettet og klarer å motstå fristelsene. For å øke motivasjonen skal jeg dele denne reisen med dere her inne :) Skal ta mål av kroppen, slik at jeg kan se hvor mange cm som forsvinner det neste året! Det er ikke alltid at man se på vekta hvor mye man «krymper», derfor er det supert å ha kontroll på hvor mange cm man er her og der ;)

Ønsker alle dere andre her inne lykke til med slankingen i 2022! Heier på dere :happy: Og håper dere vil stikke innom og heie litt på meg for å holde motivasjonen oppe :angelic: Dette skal vi klare:happy:

Jeg er i realiteten ferdig med vektnedgang, men savner litt motivasjon til å komme igang med trening:p
Heier masse på deg!
Blir spennende å følge deg på denne reisen :happy:

Jeg er som Anne, ferdig med vektnedgang. Titter likevel innom her stadig vekk, både for å heie og å hente inspirasjon til å holde aktiviteten i hverdagen oppe :)

heier på deg! Det høres ut som at du har et realistisk syn på det, og tenker ikke kun vekt. Så dette klarer du ❤️ :smiley-bounce016

Heisann! :)

Tusen takk for deres heiarop :D Ikke akkurat en heidundrende aktivitet i denne dagboken så langt! Men det har sine grunner. Vel, først fikk jeg urinveisinfeksjon, så fikk lillefrøkna på 7 mnd et virus som gjør at hun har kastet opp og har diaré. Og nå går jeg inn i helgen med spysjuka selv. Og jeg har helvetes vondt i korsryggen. Tror vondten kommer av snømåking igår! Har kommet typ en meter med snø på et døgn:wideyed: Så ja.. en sånn uke har ikke gjort det enkelt for meg å fokusere på meg selv!:depressed: Men kanskje denne spysjuka setter fart på vektnedgangen hvis man skal finne en positiv ting oppi det hele:hilarious: Håper på en bedre start neste uke!:)

God helg da dere!

Innom og heier :D
Og vi har ca samme utgangspunkt, jeg er 159,5 sånn helt nøyaktig og et par kilo tyngre enn deg pt. Men dette får vi til! Er rester av svangerskap som sitter spikra på her også. Har ikke kort å komme meg under 66 kg siden før jeg ble gravid første gang.
Spysjuke er jævlig - gooood bedring ❤️

Kan godt hende at spysyka og snømåking gjør susen :hilarious:
God bedring, forferdelige saker den syken der :depressed:

Wow, å finne noe positivt med spysjuke er godt gjort! :eek: jeg er like klar for å dø hver gang jeg får det :hilarious::hilarious::hilarious:
God bedring :)

Back
Topp