Sommerkroppen 2017

Ja det prøver jeg også å tenke! Har prøvd i 2 år og sendt lange sjalusiblikk til alle som har gått rundt gravide og flotte ;p
Har også lest et sted at etter uke 20 begynner magen å vokse mer, og ikke bare rumpe, lår og generell 'fettoppsamling'? Da vil visst de fleste vokse bare utover eller noe sånt :)
Da får vi håpe det skjer. Rart med det, for jeg har alltid sagt jeg skal strutte og være kjempe stolt den dagen jeg blir gravid, men pipa fikk fort en annen lyd ja! Men prøver å holde meg aktiv med litt trening, så får vi satse på at litt vedlikehold kan hjelpe på :)

Jeg har lagt på meg 9 kg, og kroppen er totalt forandret i forhold til min ellers ganske slanke løpekropp.
Likevel har jeg allerede brukt bikini på stranda. Magen er en rund kule, så den er ikke til å ta feil av. Men det har kommet mye ekstra mange andre steder på kroppen også.

Jeg har tidligere slitt en del ned spiseforstyrrelser, og det er noe som henger litt i for alltid. Men når jeg er gravid har jeg heldigvis et mye mer avslappende forhold til kroppen min enn ellers.

Jeg har lagt på meg 9 kg, og kroppen er totalt forandret i forhold til min ellers ganske slanke løpekropp.
Likevel har jeg allerede brukt bikini på stranda. Magen er en rund kule, så den er ikke til å ta feil av. Men det har kommet mye ekstra mange andre steder på kroppen også.

Jeg har tidligere slitt en del ned spiseforstyrrelser, og det er noe som henger litt i for alltid. Men når jeg er gravid har jeg heldigvis et mye mer avslappende forhold til kroppen min enn ellers.

Dette!! Det gjør meg så glad å lese :) Jeg har også lagt på meg masse men er fast bestemt på å ikke la det ødelegge, og tenker at de ekstra kiloene kommer godt med når ammingen begynner og at det er bra for immunforsvaret mitt å ha noen kilo ekstra fremover. Har en svart badedrakt med plass til mage i fra sist, og bikini i to str større enn jeg vanligvis bruker hvis jeg føler for det :) Det er litt deilig egentlig, å slippe å være så kritisk til kroppen, nå er den ikke bare min lenger heldigvis og da må jeg gjøre det som er best for babyen. Befriende :) Jeg tror du ser helt fantastisk ut!!

:)
Dette!! Det gjør meg så glad å lese :) Jeg har også lagt på meg masse men er fast bestemt på å ikke la det ødelegge, og tenker at de ekstra kiloene kommer godt med når ammingen begynner og at det er bra for immunforsvaret mitt å ha noen kilo ekstra fremover. Har en svart badedrakt med plass til mage i fra sist, og bikini i to str større enn jeg vanligvis bruker hvis jeg føler for det :) Det er litt deilig egentlig, å slippe å være så kritisk til kroppen, nå er den ikke bare min lenger heldigvis og da må jeg gjøre det som er best for babyen. Befriende :) Jeg tror du ser helt fantastisk ut!!

Tusen takk! :)
Etter alt kroppen min har vært gjennom, så er jeg takknemlig for at den kan bære frem barn. Det er ikke noen ulempe med noen ekstra kg. Jeg tenker som deg at de er gode å ha til ammeperioden.

Jeg kommer til å nyte sommeren på stranda, selv om jeg går opp flere kg til. Jeg får bare kjøpe meg en ny bikini om den blir for trang :)

Alltid akkurat vært nybakt mor om sommeren så gleder meg til å slippe en sommer der en.føler seg helt fæl

Back
Topp