Sommerkroppen-16

Thatoldcarlady

Glad i forumet
Tenkte det var likså greit å lage en dagbok, for da MÅ jeg faktisk gjør fremgang når folk kan følge med.
Etter sommeren Ifjord har jeg mistet mer å mer "lysten" å spise sunn mat og når jula nærmet seg mistet jeg trenings motivasjonen også...:sorry:

Nå i ettertid ser jeg at jeg har pushet kroppen for hardt, og har bare prøvd å finne meg selv jeg og min trivselsvekt.
Jeg har holdt på med Fitness, og det er klart nå når jeg ser meg i speilet synes jeg at jeg ser meg "lubben".
Grunnen er lav fett% og ikke minst jeg har vært nedpå 54kg, jeg som er 166cm og trener tunge vekter er det veldig lite.
Jepp! Det var mye cardio, veide min egen mat og måtte Food preppe mye.
Så jeg har lært mye og kan mye, men nå har jeg tatt et shipper tak og er klar for å få av "valpe fettet".

Jeg har IKKE tenkt å bli så tynn igjen og med SÅ lav fett%, men jeg tenker rundt 60kg.
Jeg veide 87kg 1/1-13 FØR jeg begynte å gå ned i vekt og trening.
Da hadde jeg så mange helseplager, sov mye også og var veldig slapp.
Det var vel et nyttårsforsett jeg hadde for 2013, planla det lenge og satt datoen 1/1.
Jeg la helt om livstilen og begynte på et nytt å bedre liv, herlighet for en helsegevinst!:joyful:

Startvekta var: 70,1kg 20/1-16 (Hver onsdag trår jeg på vekta)
Denne uka: 68,9kg 3/2-16

Har begynt å trene styrke igjen, deilig å komme seg på sentret igjen å pushe seg selv.
Ikke hatt så mye cardio enda pga snø, jeg er et fjell menneske og noe tredemølle er ikke meg.
Kostholdet er på plass, og jeg vet hva som må til. Så nå er det bare å finne balansen og ikke gå mer en 0,5kg i uka.
Tenker også det er veldig grett å gå ned noen kg, før man er så heldig å kanskje blir gravid igjen:oops:

Holder oppdatert med hva jeg har gjort og bilder etter hvert.:happy:
 
Back
Topp