Sommerklær

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hvor mye sommerklær har/skal dere ha klar til babyen? Hvor mye sånt er det bruk for om det blir litt varme? Tenker på kortermede bodyer f.eks. Her i Trøndelag er det jo fort mye dårlig vær, men etter all varmen vi har i mai begynner jeg jo å lure på om vi får en kjempefin sommer med mye varme. Førstemann ble født i oktober, så alle arveklærne er jo ull, langermede og varme plagg.

Synes selv det er litt vanskelig å beregne [emoji85] Bor på Vestlandet så været er ofte uforutsigbart. Har 2 kortermet bodyer til nå, ellers bare langermet og bukser - alt lett bomull. Tenker vi tar litt shopping etter fødsel [emoji2][emoji1360]

Ikke sååå mye poeng med kortermede bodyer tenker jeg. For er det så varmt kan de liksågodt være i bare bleia :) med et tynt teppe over seg.

Jeg har noen kortermede bodyer. Men har en god del kjoler. Tenker at hvis det er så varmt så holder det å ta på henne en enkel kjole eller bare bleia. Tar det som det kommer.

Jeg har noen pysjamaser med korte armer og bein. Og noen heldresser uten føtter. Kjøpte billige på Hennes.

Har bare tøy som er langermet. Bor på sørlandet og kan bli varmt om sommeren men tenker sånn som andre at hvis det blir veldig varmt blir det bare body evt bare bleie og være i skyggen. Små babyer klarer jo ikke regulere kroppsvarmen så tenker en bare må følge med på de og kjenne om de er for varme/kalde.

Back
Topp