Sommerklær

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Hei! Noen som har noen gode tips på hvor jeg kan finne sommerkjoler til hverdag, strandliv og middag?
Reiser til Portugal kommende torsdag, og blir helt deprimert da jeg ikke finner kjoler med lett stoff og høyt liv!
Så kom gjerne med tips!
Må nesten være butikker, da jeg ikke rekker å bestille på nett :D

Cubus har noen kjoler som er vide over magen og lette i stoffet til typ strandliv og hverdags. Det er ikke gravidkjoler, men de er såpass løse at det kanskje funker? HM synes jeg hadde elendig utvalg av kjoler (i hvert fall der jeg bor), men hvis du bor i en større by har kanskje de noe?
Selv bestilte jeg en del kjoler på zalando.no før jeg dro på ferie som jeg er superfornøyd med, du kan jo eventuelt sjekke om de har ekspresslevering? Lykke til med kjolejakten :)

Har hverdagskjoler fra Floyd som funker. Og container (? Et dansk merke tror jeg)

Jeg har vært inne og tittet på Only, og ser de har mange fine kjoler. Tenkte meg innom en tur i dag og se om jeg fant noe, så vet ikke helt hva de har i butikk. Jeg synes det er fint å knyte et silkebånd under puppene til helt rette løse kjoler. Så slipper man at det må være en strikk der i kjolen fra før, og magen kommer fint frem uten at det ser ut som man går i et telt :)

Floyd og only/vero moda har noe ok. Vanlig, stretchy kjole fungerer fint, iallefall med silkebånd/belte el under puppene [emoji41]

Cubus har noen kjoler som er vide over magen og lette i stoffet til typ strandliv og hverdags. Det er ikke gravidkjoler, men de er såpass løse at det kanskje funker? HM synes jeg hadde elendig utvalg av kjoler (i hvert fall der jeg bor), men hvis du bor i en større by har kanskje de noe?
Selv bestilte jeg en del kjoler på zalando.no før jeg dro på ferie som jeg er superfornøyd med, du kan jo eventuelt sjekke om de har ekspresslevering? Lykke til med kjolejakten :)

Iiih, kjøpte noen bukser på cubus med lett stoff..de er HELT gjennomsiktige. :P unngår cubus fra nå av!

har hørt at kapp ahl har fine ting til oss gravide. Har ikke blitt å stikke innom der ennå, men kanskje verdt et forsøk.. :)

Fant du noen fine kjoler? Jeg dro innom Only i dag, men ble så skuffet da jeg ikke fant noen av kjolene jeg hadde funnet på nett som jeg likte :(
Rakk såvidt innom før jobb, men slutter 12 imorgen, så tenkte å se litt nærmere da. Fant kjoler på Lindex som kan funke ihvertfall :) hvis ikke så blir det Internett handel. Regner med at det skal være varmt frem til ett stykke ut i august! Kan oppdatere igjen, imorgen :happy:

Back
Topp