Litenblomst
Glad i forumet
...ser så mange fine sånne sommerkjoler som er kommet i butikken som jeg gleder meg til å gå i - men så snapper virkeligheten inn - går jo ikke ant å ha kjole når man er avhengig av å vippe fram puppen for amming [&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillebebis
Du kan vel ha kjole med stropper så hemper du bare stroppen av skuldra og trer den av armen?
ORIGINAL: Litenblomst
Du kan vel ha kjole med stropper så hemper du bare stroppen av skuldra og trer den av armen?
Jo, men da blir puppen veldig synlig. Min erfaring fra sist var at det beste var en stroppetopp under og en annen topp over, så kunne den underste vippes ned og den øverste opp, så var verken puppen eller magen synlig for alle og enhver. [:)]
ORIGINAL: Litenblomst
Jo, men da blir puppen veldig synlig. Min erfaring fra sist var at det beste var en stroppetopp under og en annen topp over, så kunne den underste vippes ned og den øverste opp, så var verken puppen eller magen synlig for alle og enhver. [:)]