Sommerklær

Litenblomst

Glad i forumet
...ser så mange fine sånne sommerkjoler som er kommet i butikken som jeg  gleder meg til å gå i - men så snapper virkeligheten inn - går jo ikke ant å ha kjole når man er avhengig av å vippe fram puppen for amming [&:]

Hehe...det har jeg tenkt på og. Samt at kroppen er jo ikke tilbake som den var før graviditeten med en gang..[8D] Så sommerkjolene/klærne får vente litt. Se an kroppen.[:)] Kjøpte noen fine capri-bukser på Cubus ifjor som nesten ikke ble brukt, så satser på at de passer hvertfall..[8D]

Du kan vel ha kjole med stropper så hemper du bare stroppen av skuldra og trer den av armen?

ORIGINAL: lillebebis

Du kan vel ha kjole med stropper så hemper du bare stroppen av skuldra og trer den av armen?

Jo, men da blir puppen veldig synlig. Min erfaring fra sist var at det beste var en stroppetopp under og en annen topp over, så kunne den underste vippes ned og den øverste opp, så var verken puppen eller magen synlig for alle og enhver. [:)]

ORIGINAL: Litenblomst

Jo, men da blir puppen veldig synlig. Min erfaring fra sist var at det beste var en stroppetopp under og en annen topp over, så kunne den underste vippes ned og den øverste opp, så var verken puppen eller magen synlig for alle og enhver. [:)]

Hørtes smart ut :) Tenkte å kjøpe meg en del "kneppe" skjorter og kjoler jeg, så er det bare å kneppe opp under amminga :)

ORIGINAL: Litenblomst

jeg kommer til å bruke kjole, men med stropper som dere snakker om[:)]
Har jo på ammebh under så da føler jeg ikke at jeg blotter så forferdelig mye.[:D]
Dessuten så bruker jeg kanskje ikke sånne klær hvis jeg skal et sted jeg absolutt ikke vil blotte meg[8D]

argh..jeg vet!
jeg liker minst å vise magen..puppene glemte jeg ofte sist*kremt* og de kjolene jeg tenkte at jeg kunne bruke, ødela jeg ved å dra i stroppene og strekke stoffet.
Nei, får se hva jeg finner etterhvert.

Back
Topp