Sommerklær, shorts

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Hei, noen som vet om noen shortser som er gode å bruke med voksende mage? Så noen hos HM på mammaavd.,men synes de virket så tjukke og ekkle i stoffet :p
Begynner å bli temmelig lei maxikjole/skjørt nå :p

Jeg fikk en dongerishorts fra h&m på nett, veldig god og ok pris. Synes mange av de andre er så dyre og jeg planlegger ikke flere graviditeter så orker ikke bruke for mye på mammaklær :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Keg kjøpte en rosa og en dongeri shorts på h&m si mamma avd :) de er kjempedeilig å gå i :)

Prøver å heller finne noen som er litt romslige i str, synes det er så varmt med det stoffet som går langt oppe på magen. Renner jo nesten bort i varmen og da hjelper det ikke med ekstra mye stoff på magen.

Prøver å heller finne noen som er litt romslige i str, synes det er så varmt med det stoffet som går langt oppe på magen. Renner jo nesten bort i varmen og da hjelper det ikke med ekstra mye stoff på magen.

Foreløpig bare brukt vanlige shorts her men ikke tenkt på det du nevner der. Sikkert ikke så dumt :-) heller ikke kjøpt mammabukser enda men vil jo bli samme med dem....

Har både mammabukser og shorts fra H&m, men bruker å vanlig hjemme..bare putter den inn under magen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjøpte en svart shorts på hm ig den var super. 149 kr. Gikk også fint å bare brette ned det stoffet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjøpt shortser fra treningsavdelingen på H&M, som jeg er veldig fornøyd med. Er lett bomullsstoff med strikk og snøring og i mange farger. Tenkte at jeg eventuelt kan klippe opp strikken og kun bruke knytingen dersom de blir for trange senere ;-)

Jeg bruker mine vanlige treningsshortser som er litt lav i livet, og en dongerishorts fra H&M. Syns ikke den er hverken tykk eller ekkel ;)

Jeg har kjøpt tre olashortser fra HM og elsker dem! Helt nydelige å ha på.

Jeg bruker vanlig mamma jeansshorts fra H&M, og blir det varmt så bretter jeg bare ned det ekstra stoffet rundt magen. :-) Fungerer helt fint det.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg har også kjøpt den rosa på HM. Syns den var veldig god... Kjøpte også en tynn svart kortbukse der. Går til knærne, når du bretter den litt opp. Nesten som å gå i pysj.... Herlig!

Back
Topp