Sommerklær - kortbukse

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Har vært innom noen nettsider på jakt etter kortbukser/piratbukser (som går rett under knærne) som passer en voksende mage.
Noen som har funnet noe? Har vært innom Lindex, H&M, Ellos og Mamalicious på nettet uten hell!
Eller kanskje noen har noen tips om bukser som fås kjøpt i "vanlig" avdeling på klesbutikker?

:)

sjekket jollyroom? de har salg på mamma/ammeklær

Har kjøpt kjempemyke ola haremsbukser på b-young. De har egentlig litt høyt liv med sånn vaffelstrikk så tenker de blir veldig kjekke også etter fødsel. Har også sett at de har sånne på vero moda. Der var de noe billigere.

Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app

Til min store glede kan jeg fremdeles bruke piratbuksa mi fra Vero Moda. Den utvider seg under bruk ;) Spørs hvor lenge det varer da, men ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

er mange på HM på dameavdeling, ikke mamma men som er elastiske med knyting under magen. kanskje det kan være noe?

De har noen varianter hos Zalando iallfall. Akkurat bestilt derfra selv.

Jeg mener jeg så de hadde fått inn på hm her om dagen. I dongry. Men de var tydligvis kommet inn samme dag eller noe.

Cubus har noen i et litt lett stoff, samme som de vide, lette joggebuksene sine.. Veldig gode til hverdags/hjemme bruk i alle fall :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Kjøpte mammatights fra HM som går til rett under knærne. Bestilte fra nettbutikken. Vet du ikke spør etter tights, men det er det nærmeste jeg har sett ;)

Back
Topp