Sommerklær for oss med litt ekstra

BabyNr2-2024

Forelsket i forumet
Jeg har gått igjennom sommergarderoben min, og funnet ut at ingen av shortsene mine vil passe i år. Prøvd å se litt på Zalando og HM, men føler ikke jeg finner noen ting som vil passe. Jeg bruker klær str 48-50 til normalen, og sliter med å finne noe som skal kunne passe nå fremover.:facepalm:
Jeg er heller ikke en som normalt går i så mye kjoler, så vil gjerne finne noen shortser som kan passe :confused:
Noen som er i samme situasjon som vet om noen gode sider å finne?
Eventuelt noen gode tips eller hacks taes også imot :)

Jeg bor i tights og kjoler/ tunika hele året, super behagelig uten noe som trykker på magen og løse luftige kjoler over. Så kanskje sommeren er en gylden mulighet for å bli vant til det? Hvis ikke så vet jeg de har litt på bonprix.no stor mote og mammamote i store størrelser.

Jeg pleide heller ikke gå i kjoler før.. men som gravid er kjoler og evt tights er fantastisk...!

Bonprix har en del i store størrelser. Selv kjøpt kjole i str 48 der og syntes faktisk de var pittelitt større enn forventet :)

Jeg elsker kjoler da, så sommeren går det mye i sykkelshorts med knelang kjole over. Mange kjoler på f.eks HM sin + kolleksjon er magevennlige selv om de ikke er beregnet for gravide.

Jeg har sett at HM har flere shortser på nett som er mammatøy i store størrelser. Ellers kan jeg tipse deg om sykelshorts :p de er i myk bomull og er helt innafor å bruke som shorts!

Back
Topp