*Snoopy Betatt av forumet 26 Apr 2010 #1 Jeg har strikket sommerkjole til storesøster. Nå håper jeg bare at vi er kvitt snøen og går mot litt varmere tider [:)]
Jeg har strikket sommerkjole til storesøster. Nå håper jeg bare at vi er kvitt snøen og går mot litt varmere tider [:)]
Bruker321nor Glad i forumet 26 Apr 2010 #3 Er den fra PT nr. 96? Det heftet??? Jeg er ferdig med en kjole til eldstejenta nettopp også, men bilde får komme litt seinere
Er den fra PT nr. 96? Det heftet??? Jeg er ferdig med en kjole til eldstejenta nettopp også, men bilde får komme litt seinere
T tutta80 Elsker forumet 26 Apr 2010 #4 ORIGINAL: Skrållan Åååh, fiiiiine kjolen på fiiiine jenta! [:D][:D]
*Snoopy Betatt av forumet 26 Apr 2010 #5 ORIGINAL: ~Fruen~ Er den fra PT nr. 96? Det heftet??? Jeg er ferdig med en kjole til eldstejenta nettopp også, men bilde får komme litt seinere Pt 99 tror jeg det var. I alle fall det nyeste heftet fra pt
ORIGINAL: ~Fruen~ Er den fra PT nr. 96? Det heftet??? Jeg er ferdig med en kjole til eldstejenta nettopp også, men bilde får komme litt seinere Pt 99 tror jeg det var. I alle fall det nyeste heftet fra pt
Bruker321nor Glad i forumet 26 Apr 2010 #6 Ok. Lignet litt på en i hefte 96. Jeg driver å strikker noe fra 96 heftet no
Delia Saman er ein mindre aleine Desemberskatter 2016 28 Apr 2010 #7 ORIGINAL: Shopoholic ORIGINAL: Skrållan Åååh, fiiiiine kjolen på fiiiine jenta! [:D][:D]