Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, ergelig at det skal være så vanskeligJeg har prøvd alt av sommer kjoler nå den siste uken, men ser like gravid ut i alle. Trodde jeg hadde en god hit idag på jobb, men da fikk jeg spørsmålet "er du gravid igjen du?" imens jeg fikk ett blitt på magen. Eneste kjolen er en som er stram over puppene og vid nedover med folder typ Marilyn manroe, men den er ikke helt jobb antrekk for meg da jeg jobber i bhg...
Hva med to-delt? Jeg lurer på om det er kan være lettere å skjule en liten kul på magen med skjørt og topp fremfor kjole?
Todelt og cardigan høres lurt ut! Bare det kunne bli litt kjøligereEn cardigan med igjenknappet knapp nr 2 og 3 ovenfra er min redning
Todelt og cardigan høres lurt ut! Bare det kunne bli litt kjøligere
Nå har ikke jeg fått mage enda, men kjøpte en oversized skjorte kjole på HM forleden dag, altså det er en kjole, men ser ut som en alt for lang skjorte. Jeg er ganske sikker på at magen blir godt skjult under den! Den er ikke fin- fin, men litt røff. Om det ikke er helt deg ville jeg gått for noe som er litt løst, med masse blomster ala https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/nly-trend-917/wrap-shoulder-dress-321935-3235/ - da blir magen godt gjemt
Kjoler som er litt for store.. Jeg brukte en lang kjole som var vid fra magen og ned i bryllup i helgen. Og holdin strømpebukse som var noen str for stor..
Ja, jeg gikk faktisk med en ulljakke inne på jobb idagHaha sant. Men inne på jobb kan man kle på seg litt.