Sommergave til bhg ansatte

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Noen som har noen gode forslag? Vi har ikke verdens største budsjett, men vi ønsker å gi noe til de fantastiske ansatte fra alle barna. De har ikke noe personalrom, så fellesgave utgår.

Helt ærlig, det trenger ikke være store greiene :Heartred
Jeg har flere fantastiske kort jeg har samlet på hvor foreldrene har skrevet. De er det som har betydd mest for meg av gaver :)

Hva med å la barnet/barns male på et stort, litt tykt ark, og dele det i kort til de voksne?

Eventuelt lage kortversjonen av sånne godterikort?
Takk for at du alltid møter meg med et (smil rull) :Heartred

Hva med et personlig kort sammen med en sjokolade

Evt noe til selve avdelingen

Har aldri tenkt på å gi noen gave til de ansatte.. De gjør jo bare jobben sin i likhet med alle andre i samfunnet :wideyed: Synes de gjør en helt grei jobb, men har reagert på at de ikke alltid følger retningslinjer mhp på kosthold etc. Typ gir sukkerfrie produkter og vanlig kanel til barn under 3år, koker ikke utenlandske fryste bær, tilbyr boller på småbarnsavdeling osv.

Er ellers veldig fornøyd med bhg, men de gjør jo fortsatt bare jobben sin.. :rolleyes:

Er i tenkeboksen angående dette selv , men ikke pga sommergave . Guttungen slutter i barnehagen og begynner på skolen :) tenkte vi lager kort til hver og en av de hvor han selv skriver hva han liker med de osv. Så lurte jeg på noe fin håndsåpe til hver eller noe slikt. Felles konfekt . Men usikker :p enkle er jo ofte det beste. Kanskje han har noen forslag selv

Synes faktisk ikke man bør gi sommergave, julegave, avslutningsgave ol. til de ansatte i barnehagen.
Det skaper et større klasseskille. Jeg som betaler under halv pris i barnehagen og har generelt dårlig råd, har ikke mulighet til å gi de noe. Om alle gir, unntatt vi, hvor utakknemlige tenker da de ansatte at vi er?

Er det ikke noe med at ansatte i helsesektoren ikke har lov å ta imot gaver fra brukere/pasienter? Burde vært slik i barnehagen også.

Synes faktisk ikke man bør gi sommergave, julegave, avslutningsgave ol. til de ansatte i barnehagen.
Det skaper et større klasseskille. Jeg som betaler under halv pris i barnehagen og har generelt dårlig råd, har ikke mulighet til å gi de noe. Om alle gir, unntatt vi, hvor utakknemlige tenker da de ansatte at vi er?

Er det ikke noe med at ansatte i helsesektoren ikke har lov å ta imot gaver fra brukere/pasienter? Burde vært slik i barnehagen også.
Man får aldri gaver fra slle , tenker aldri negativt om de som ikkr gir
Noen samler inn 20 kr fra slle foreldre , andre igjrn velger å kjøpe gave selv

Back
Topp