Sommergave bhg

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Vi går mot sommerferie etter første halvår i bhg og lurer på dette med sommergave til de ansatte. Har inntrykk av at de fleste gir noe, stemmer det? Gir man da en personlig gave, eller en felles til alle, typ tar med ei kake, jordbærkorger etc? På avdelinga til lillesnupp er de fire voksne, og vi har spesielt to som både hun og vi voksne er blitt ekstra glade i. Hun fortsetter på samme avd til høsten om det har noe å si.

Fau gir noe felles til alle ansatte før ferien hos oss. Eldste skal ha med blomst på fredag til sin avdeling siden det er hennes siste dag i bhg før skolestart.

Jeg veksler på å gi personlige gaver med kort til personalet på barnas avdelinger og å gi felles til hele personalgruppa, feks jordbær og is :-)

Jeg veksler på å gi personlige gaver med kort til personalet på barnas avdelinger og å gi felles til hele personalgruppa, feks jordbær og is :)
Varierer hva vi har gitt, noen ganger felles og noen ganger individuell
Hva er det som gjør at dere velger å gi individuell istedenfor felles av og til? Avdelingsbytte? God kjemi? Frøkna vår har ei av de voksne som hun forguder, så jeg føler på en måte hun burde fått personlig gave, men da bør jo alle de voksne få det. Kjennes feil å gi personlig gave til én og felles til de tre andre.

Veit ikke hva som er vanlig. Men jeg har kjøpt inn flasker jeg skal trykke navnet til de 5 voksne på avd, kort og noe godt å spise. Hun skal bytte avdeling.

Hva er det som gjør at dere velger å gi individuell istedenfor felles av og til? Avdelingsbytte? God kjemi? Frøkna vår har ei av de voksne som hun forguder, så jeg føler på en måte hun burde fått personlig gave, men da bør jo alle de voksne få det. Kjennes feil å gi personlig gave til én og felles til de tre andre.
Jeg valgte aldri å baregintil en, enten alle hver sin eller en felles

Har tidligere ordnet med en kurv med feks teposer, rett i koppen kakao, kjeks, sjokolade etc som de kan sette på spiserommet og som alle kan kose seg med.

Ikke så veldig spesielle grunner egentlig, har bare variert litt på det :-) Men føltes mest riktig med personlig til eldste sitt personal i år pga at han skal over i skolen nå. Da ble det også personlig til minsta sine samtidig :-)

Jeg gir ikke sommergave, og ser ikke ut som at det er vanlig her. Men er redd lærlingen er ferdig nå i sommer og da skal han få en ting fra småen siden småen virkelig har fått ett godt forhold til lærlingen og han vil bli savnet.

Har ikke altid gitt sommergave, dem har fått julegave (avdelingen og personalen)

Så har vi gitt gave når ungene har sluttet :)

For min del er det alle eller ingen :)
Altid koselig med kake/sjokolade eller slikt til personalrommet? :)

Her bytter storebror fra liten til stor avdeling. Har dere brukt å gi noe ekstra ved avdelingsbytte?

Back
Topp