Sommergave bhg

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Vet det har vært noen tråder om dette, men trenger litt akutthjelp. ;)

Tenkte å kjøpe en liten ting til personalet i dag. 4 voksne damer, kjøpe likt til alle. Tips? Må ikke ruinere meg helt... :)

En håndkrem er jo fint, blir mye håndvask i barnehage? Eller noe spesiell sjokolade, om det selges noe der du bor?

På Nille har dei fine piknikkpledd, om det var ein ide?

Mye tilbud på blomster og pene Potter på blomster butikken nå.
En vin.
Sånn glass med sugerør og en limonade pakket i cellofanpose fra Nille

Vi gav i avslutsningsgave en god hårshampo som holder mygg, lus og andre insekter unna, samt en god fot- og håndkrem.
Kostet en del da jeg kjøpte det via cosmopharma som jeg er konsulent i, men det syntes jeg de fortjente siden de har passet på ungen min i 5 år. Styreleder fikk også sånn gave siden hun har vært styrer i alle årene.

Men som sommergave de andre årene har vi bare gitt en pose twist til avdelingen på deling.

Her er gaven vi skal gi: 4 ansatte på avdelingen + en fast og fantastisk vikar. En kopp til hver med motiv, samt sjokolade/lakris kuler og et personlig kort til hver og en som jenta skal få skrive på selv med noen gode ord :) (Hun er skolestarter)
_20160628_133344.JPG

Kjøpte noe sommerleker til avd. og konfekt til personale:)

Vi har fått små blomst og godteri tidligere.

d0958a2289538ad8e4464aaf1ce6b642

Min skal bytte bhg, vi printet dette og rammet inn og ga til avdelingen han gikk på :-)

Jeg bestilte akkurat nydelige sjal fra Zalando til dem. Rimelig på salg. Også får dem en liten ting i tillegg :)

Driver og planlegger å lage gavekurv til dem med forskjellig ting i som dem kan ha på pauserommet. Har skolestarter i år og barnehagen vår er virkelig verdens mest fantastiske <3

Men det er 4 avdelinger og endel åpent mellom avdelingene så føler at jeg kjenner alle ansatte i hele Bhg godt og at dem alle har vært med å ta vare på frøkna vår i løpet av årene så ville gi noe til hele barnehagen for blir dyrt og mye styr å skulle kjøpe 15-20 gaver

Om noen har noen gode tips til ting å putte i gavekurven tar jeg gjerne imot, tenkt å kjøpe boken "sitater fra barnemunn" , sjokolade og annet godt såklart, et blad eller to og kanskje en håndkrem. Noen andre tanker? :)

Driver og planlegger å lage gavekurv til dem med forskjellig ting i som dem kan ha på pauserommet. Har skolestarter i år og barnehagen vår er virkelig verdens mest fantastiske <3

Men det er 4 avdelinger og endel åpent mellom avdelingene så føler at jeg kjenner alle ansatte i hele Bhg godt og at dem alle har vært med å ta vare på frøkna vår i løpet av årene så ville gi noe til hele barnehagen for blir dyrt og mye styr å skulle kjøpe 15-20 gaver

Om noen har noen gode tips til ting å putte i gavekurven tar jeg gjerne imot, tenkt å kjøpe boken "sitater fra barnemunn" , sjokolade og annet godt såklart, et blad eller to og kanskje en håndkrem. Noen andre tanker? :)

Te eller kaffe?

Jeg har fått kopp og en pakke te sikkert fire-fem ganger nå. Veldig hyggelig med en oppmerksomhet, men det blir litt mange forskjellige kopper i skapet etterhvert :p
Men thermokopp, drikkeflaske, en blomst, en flaske vin og sjokolade er noe av det andre jeg har fått opp igjennom. Drikkeflaska er veldig mye brukt :) Men tror de blir glade for det meste :)

Back
Topp