sommerfugler i magen!

lillemolla

Gift med forumet
hei allesammen. jeg er nå gravid med mitt første barn[:)].det er jo med litt skrekkblanda fryd at en ser fram til hva som skal skje fremover. er så heldig å ikke vært plaga med kvalme..(enda).har plutselig fått nye matvaner. før var jeg alltid gla i typisk varmmat,middadsmat mens nå er det tørt brød med brunost favoritten!!!! merkelige saker.er kanskje blitt paranoid men lurer på om magen har begynt å vises allerede?? noen andre som har det sånn[8|]???

Hvor langt på vei er du, da?

Jeg venter også mitt første barn, er (som tickeren min viser) 14 uker og 4 dager gravid [;)]

Velkommen til oss, og gratulerer med den lille der inne [:D]

Hilsen Fiorelina

heia. jeg er bare litt over 7 uker på veg. skal ikke på legen før 11 august så vi venter med å fortelle venner og bekjente før det er unnagjort. selv om det er veeeldi vanskelig. !!!! vet ikke hvor lenge det er vanli å vente med å fortelle det til folk jeg. noen sier 3 mnd.

Mange vil helst vente til uke 12, for på den tiden minsker faren for Spontanabort
(SA, som de sier her på sidene)
Mannen min har akkurat tatt det innover seg for alvor, og nå synes han ikke lenger at det er "pinlig" å bli gratulert [;)] - stolt som en HANE vettu [;)]

-selv hadde jeg kjempebehov for å snakke med noen om det, og bestevenninna mi fikk vite det den dagen jeg testa, da var jeg 6 uker på vei[;)]

Nå går jeg å gleder meg til Ultralyd om litt over 3 uker, -men før det: andre kontroll fredag om to uker.

he he. samboeren min vil helst gå rundt med en plakat der det står JEG SKAL BLI FAR!!nesten mer lykkelig enn meg han! han syns det ihvertfall er venskelig å holde munn.men som sagt så kan det være lurt til en har vært hos legen og fått "orden på saker og ting"kvier meg litt til GU hos legen. får så vondt i magen når noen trykker på den[:(]. håper det ikke er så veeldi mye som må sjekkes med prøver og greier....ja ja går vel bra!

Back
Topp