Sommerfugler i magen!

Cec*

Glad i forumet
Nå gleder jeg meg til i morgen! Da skal jeg på min første UL!! Men det er litt nervepirrende også. For nå er det avgjørende. Håper alt står bra til å jeg får se et bankende hjerte
skal oppdatere i morgen! [:D]

Men kom på en ting da. Jeg må jo ta urinprøve. Men er det noen regel på hvor "fersk" den må være? Bør jeg holde meg til jeg er kommet til legen før jeg "leverer i koppen"?

Jeg fikk beskjed om å komme med morgenurinen, men den bør jo ikke være FOR gammel! Sto en plass at man kunne ha den i kjøleskapet om den skulle leveres sent på dagen, men det er litt rart syns jeg[8D] Gjør det du føler for, men tiss LITT i do før du fyller opp resten i koppen[:)]

Lykke til imorgen, blir spennende med oppdatering[:)]

Å, hehe, takk[:D] vet ikke helt hvor kjekt det er å ha urinen vesia av lettmelka. Men jeg skal være der halv ti så det går vel fint. Du får meg ikke opp av senga før jeg må uansett[:D] trøtt å kvalm[:'(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Åååå,gleder meg til oppdatering [:D][:D][:D][:D]XxX

og når det gjelder urinprøve er den holdbar 2 timer i romtemperatur og 24 timer i kjøleskapet[:)]

Det var godt å høre. Trodde selv det var en halvtime kanskje. Da slipper jeg å være tissetrengt på vei til legen[:)] hehe

Back
Topp