~StRaToS~
Forumet er livet
Jepp det får jeg når jeg tenker på mamma...
Dere skjønner det at vi har ikke hatt kontakt på nesten 1,5 år.
Bare en bagatelle egentlig, men vi er begge stae.
Men hun har alltid vært sååå glad i gutten min. Psset gledelig på han. Vi måtte ikke spørre
engan, hun spurte om å få passe han.
Så nå har jo hun ikke sett han på nesten 1.5 år da...
Eller jo hun har sett han et par ganger da broren min har passet på han..
Men mamma har alltid vært lei seg p.g.a gutten min. Hun vil så gjerne være i livet hans.
Og jeg synes også det er teit at en dum krangel mellom meg og henne skal ødelegge for gutten min og mamma.
Så en dag da søstra mi var på besøk hos mamma så begynnte mamma å gråte og snakke om gutten min.
Hun sa hun savnet han så fælt og at hun har så lyst til å se han. Og så sa hun til søstra mi (som er en
mellommann mellom meg og mamma) at hvis jeg trengte barnepass over helga eller når som helst så kunne jeg bare si fra. Denne beskjeden skulle søstra mi formidle til meg, noe hun gjorde.
Så i dag jobber gubben til 8 og jeg skal på skole 5 og vi har ikke barnepass imellom.
Så feige meg sendte en melding til mamma for å høre om hun ville passe på han.
Så ringer hun opp igjen og sier at det er heeeelt ok[:)]
Jeg kjører og henter han når jeg vil sa hun...
Det var så rart å snakke med henne etter så lang stund...
Men kommer til å bli vanskelig å se henne igjen når jeg leverer gutten..
Huff, det ble litt langt dette her!!
Kanskje jeg bare skal ta halen mellom beina og bli venn med henne igjen....(?)
Hadde hvertfall fått masse hjelp med gutten, noe jeg ikke får fra svoigers siden de bare er dumme!!
Dere skjønner det at vi har ikke hatt kontakt på nesten 1,5 år.
Bare en bagatelle egentlig, men vi er begge stae.
Men hun har alltid vært sååå glad i gutten min. Psset gledelig på han. Vi måtte ikke spørre
engan, hun spurte om å få passe han.
Så nå har jo hun ikke sett han på nesten 1.5 år da...
Eller jo hun har sett han et par ganger da broren min har passet på han..
Men mamma har alltid vært lei seg p.g.a gutten min. Hun vil så gjerne være i livet hans.
Og jeg synes også det er teit at en dum krangel mellom meg og henne skal ødelegge for gutten min og mamma.
Så en dag da søstra mi var på besøk hos mamma så begynnte mamma å gråte og snakke om gutten min.
Hun sa hun savnet han så fælt og at hun har så lyst til å se han. Og så sa hun til søstra mi (som er en
mellommann mellom meg og mamma) at hvis jeg trengte barnepass over helga eller når som helst så kunne jeg bare si fra. Denne beskjeden skulle søstra mi formidle til meg, noe hun gjorde.
Så i dag jobber gubben til 8 og jeg skal på skole 5 og vi har ikke barnepass imellom.
Så feige meg sendte en melding til mamma for å høre om hun ville passe på han.
Så ringer hun opp igjen og sier at det er heeeelt ok[:)]
Jeg kjører og henter han når jeg vil sa hun...
Det var så rart å snakke med henne etter så lang stund...
Men kommer til å bli vanskelig å se henne igjen når jeg leverer gutten..
Huff, det ble litt langt dette her!!
Kanskje jeg bare skal ta halen mellom beina og bli venn med henne igjen....(?)
Hadde hvertfall fått masse hjelp med gutten, noe jeg ikke får fra svoigers siden de bare er dumme!!