Fru Riskorn
Forumet er livet
Er du fornøyd med bilen din? Har den hatt mye feil og sånn? Vi skal kjøpe ny bil, og den er en av to kandidater[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Kattekine
ORIGINAL: sommerfugler85
skoda octavia tdi 1.9 2006 modell..
Hehe..se der ja!! Jenta si som har greie på hva slags bil hun har[;)][8D] Jeg vet bare at vi har en passat 2002 mod, men det er det[8D] (og at det er diesel da. Hihi! Kjedelig med bensin på den liksom)
Veldig fin bil da [:D]
Hehe..se der ja!! Jenta si som har greie på hva slags bil hun har[;)][8D] Jeg vet bare at vi har en passat 2002 mod, men det er det[8D] (og at det er diesel da. Hihi! Kjedelig med bensin på den liksom)
hehehe takk:) Vel..hadde det ikke vært fort at samboeren min fortalte det til meg for to dager siden, så hadde jeg ikke husket det..og hva tdi sto for hadde jeg i hvert fall ikke visst..men nå vet jeg jo det da..hehe turbodiesel..hahaha:)
apropo det med diesel..var en mann som faktisk spurte meg mens jeg fylte diesel om det var en dieselbil eller om jeg fyllte feil..hahaha:p seriøst...trodde han virkelig at jeg var så dum..hehe
Hehe, litt hjelp der, ja[;)] Men med min hukommelse om dagen hadde jeg glemt alt det der like fort som jeg hadde hørt det[8D] Var vist et veldig bra kjøp i følge sambo, han skulle gjerne hatt den[;)]
Fytti! Han spurte sikkert bare fordi du er dame[:'(] Haha...hadde vært morsomt om du hadde spilt og sakt "HÆ? Har det noe å si? Jeg tok bare det billigste jeg[8D]
ORIGINAL: lineleon
ORIGINAL: Villemo26
Eg veit berre at vi har en svart bil eg...
Jeg har en sølvgrå audi a4 personbil, 1.8, seint i 2009-modell. *føle seg kul*