Sommerfuglene <3

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Hvordan fikk dere den nyyyydelige signaturen under profilbildet ?????? jeg vil oxo ha slik :)

Du har slik :P :)

Sommerfuglene er juni2014s skjulte forum :) Står litt om skjult forum i topptrådene våre, så er det bare å sende PM til Stoltmor90 hvis dere vil være med +at dere har oppfylt kravene :D :D

Sommerfuglene er juni2014s skjulte forum :) Står litt om skjult forum i topptrådene våre, så er det bare å sende PM til Stoltmor90 hvis dere vil være med +at dere har oppfylt kravene :D :D

åh....
jeg må vente til november før jeg får komme inn. har vært medlem her i ei uke bare...
så ender vell opp med at jeg sitter å skravvler med meg sjøl de siste ukene når alle har gått over i det skjulte forumet. haha...

åh....
jeg må vente til november før jeg får komme inn. har vært medlem her i ei uke bare...
så ender vell opp med at jeg sitter å skravvler med meg sjøl de siste ukene når alle har gått over i det skjulte forumet. haha...
Hehe, neida! :D Vi kommer til å fortsette å være aktive her, selv om vi har fått skjult forum :D Det er flere som må vente litt også, så det kommer nok til å være nok av liv på juni2014! :D

åh....
hahahaha :) vi kan skrevle me deg :)
ler hver gang jeg ser du skriver, fordi det bildet du har som prifilbilde... de e så morsomme :)
og når du sier slike ting som å snakke med deg selv så ser jeg for meg en av de som sier d.. hehe :)

hahahaha :) vi kan skrevle me deg :)
ler hver gang jeg ser du skriver, fordi det bildet du har som prifilbilde... de e så morsomme :)
og når du sier slike ting som å snakke med deg selv så ser jeg for meg en av de som sier d.. hehe :)

åjada jeg kan godt skravvel litt med meg sjæl jeg. men jeg synes i grunn dere er veldig hyggelige å skravvle med. skrives forresten skravvle med to V'er ? eller er det skravle. skravvle. skravle.. eventuelt bare å skrive prate. :P

YAY for at du vil skravvle med meg <3

Hehe, neida! :D Vi kommer til å fortsette å være aktive her, selv om vi har fått skjult forum :D Det er flere som må vente litt også, så det kommer nok til å være nok av liv på juni2014! :D

YAY FOR DET OGSÅ!

jeg er det datafolk kaller nub når det kommer til babyverden. altså..babyverden.no. :P

*så ha tålmodighet med meg *

åjada jeg kan godt skravvel litt med meg sjæl jeg. men jeg synes i grunn dere er veldig hyggelige å skravvle med. skrives forresten skravvle med to V'er ? eller er det skravle. skravvle. skravle.. eventuelt bare å skrive prate. :p

YAY for at du vil skravvle med meg <3

Jaja jeg skrev skrevle forsåvidt....haha

hahahaha :) nei var ikke så lett å se :)
Men trur nok skravle er det rette ordet ja *:)

åh....

Eg må venta på dørstokken i 3 uge eg og.. Så eg blir her å babble litt eg og ;-)

Hva er forskjellen på dette forumet og det skjulte?

Hva er forskjellen på dette forumet og det skjulte?

Eneste forskjellen er at det er kun de med tilgang som kan lese det som står der. Så man kan dele litt mer private ting :)

Back
Topp