Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sommerfuglene er juni2014s skjulte forum Står litt om skjult forum i topptrådene våre, så er det bare å sende PM til Stoltmor90 hvis dere vil være med +at dere har oppfylt kravene
Hehe, neida! Vi kommer til å fortsette å være aktive her, selv om vi har fått skjult forum Det er flere som må vente litt også, så det kommer nok til å være nok av liv på juni2014!åh....
jeg må vente til november før jeg får komme inn. har vært medlem her i ei uke bare...
så ender vell opp med at jeg sitter å skravvler med meg sjøl de siste ukene når alle har gått over i det skjulte forumet. haha...
hahahaha vi kan skrevle me degåh....
jeg må vente til november før jeg får komme inn. har vært medlem her i ei uke bare...
så ender vell opp med at jeg sitter å skravvler med meg sjøl de siste ukene når alle har gått over i det skjulte forumet. haha...
hahahaha vi kan skrevle me deg
ler hver gang jeg ser du skriver, fordi det bildet du har som prifilbilde... de e så morsomme
og når du sier slike ting som å snakke med deg selv så ser jeg for meg en av de som sier d.. hehe
Hehe, neida! Vi kommer til å fortsette å være aktive her, selv om vi har fått skjult forum Det er flere som må vente litt også, så det kommer nok til å være nok av liv på juni2014!
åjada jeg kan godt skravvel litt med meg sjæl jeg. men jeg synes i grunn dere er veldig hyggelige å skravvle med. skrives forresten skravvle med to V'er ? eller er det skravle. skravvle. skravle.. eventuelt bare å skrive prate.
YAY for at du vil skravvle med meg <3
Jaja jeg skrev skrevle forsåvidt....haha
åh....
Hva er forskjellen på dette forumet og det skjulte?
Eg må venta på dørstokken i 3 uge eg og.. Så eg blir her å babble litt eg og ;-)