Sommerfugl i magen min :)

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
Ååh så herlig.
Jeg gleder meg til å kjenne liv. Trodde jeg kjente noe men er så usikker på om det var spiren eller tarmen. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ååå så koslig :) jeg også gleder meg,ligger hver kveld å kjenner etter,men redd det er luft jeg kjenner :) hehe

Ååh, heldiggeis!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så kos! :) Ligger å kjenner etter, men ikke annet enn luft her :(

Åh, for en herlig følelse :)

Fantastisk følelse!

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Kjenner en liten en som spreller i magen min :D har kjent tidligere men er nå 100% sikker på at det er lille knøtten vår ❤ måtte bare dele :D

Hvor langt er du på vei? Og er du førstegangs?

Ok :)

Fikk med et lite spark i ettermiddag da vi satt rundt middagsbordet :) Skvatt skikkelig, for det var så tydelig og "hardt" :) Streva fælt med å holde meg da, ungene vet det jo ikke, så jeg brast ut i et stort OI, og fikk akkurat hentet meg inn :P

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Fikk med et lite spark i ettermiddag da vi satt rundt middagsbordet :) Skvatt skikkelig, for det var så tydelig og "hardt" :) Streva fælt med å holde meg da, ungene vet det jo ikke, så jeg brast ut i et stort OI, og fikk akkurat hentet meg inn :P

Termin 26. februar <3
Er så kjekt å kjenne!! Blir mer virkelig da at det faktisk er noe der inni :)

Er så kjekt å kjenne!! Blir mer virkelig da at det faktisk er noe der inni :)

Ja, veldig :) Er fryktelig tidlig for min del, men sånn var det med forrigemann også :) Men det kunne gå dager og uker mellom de første gangen den gangen, så det er ikke sånn at jeg kjenner noe daglig.

Termin 26. februar <3

Så herlig! Tror jeg kjenner noe jeg også, men ikke heelt sikker enda - gleder meg til skikkelige spark der inne <3

Back
Topp