SOmmerferieplaner??

Looney

Forumet er livet
VIP
Jepp, hva er planene for sommerferien da??

Tja si det du[8D][:)]

I og med at jeg er arbeidsledig og mannen akkuratt starta i ny jobb så er det ikke så mye å velge imellom nei

Men vi skal ta en langweeken i kr-sand...Så da blir det dyreparken og kapten sabel tann for Heidi. Det er ivertfall bestilt og betalt[:)]

Men får se hva som skjer siden....

Vi er litt usikre. Blir ikke noe langtur, det venter vi med til minstemann er litt større og ikke er sånn at han løper avgårde med en gang han blir satt ned på bakken.

Vi har planer om en tur til Namskogan Familiepark. Grei avstand herifra, og masse dyr å se på for ungene. De er jo så glade i dyr, så det blir vel midt i blinken! [:)] Ellers blir det småturer på hytta til foreldrene våre vil jeg tro, og kanskje en tur til Møre for å hilse på slekta mi.

Vi skal en tur til feriestedet til Destiny-familien på Frøya også, men det blir mest sannsynligvis på våren [:)]

Neste år derimot, da ønsker jeg meg Sørlandet-tur med Kristiansand (Dyreparken og selve sentrum, herlig by!) og en tur til Stavanger for å hilse på et vennepar som bodde i samme gate som oss da vi bodde i Trondheim.

Vi skal på biltur nordover i landet. Gleder meg. Er lenge siden jeg har sett slekta i nord, og enda lengre siden jeg var på øya vår. Så det blir ekstra morro. Og så skal jeg og gubben på kjærlighetstur til riga. Og så skal vi en tur til oslo i mai. Ellers blir det vel gårdsferie hos svigers. Og en hyttetur. Blir litt når en ser alt i ett.
Gubben snakker om å ta seg 5-7 ukers ferie, så tid er det nok av.

Vi skal nordover ei ukes tid inkludert bryllupet til lillebror, så er det to uker med feriehus i Danmark, og så ei uke hos svigers/svigerinne i Østfold. Så er det august og barnehagestart og "det virkelige liv" [:D]
Ellers blir det mye på hytta tenker jeg, har jo masse å utforske der ute!

Her er det hvertfall syden med meg og mannebeinet... jeg sier to uker...weee.. og han sier maks en uke[>:][>:][>:] får nå se på det[8D]

Ellers så tenkte vi å ta ungene med til Kinsarvik, ligge litt i telt og reise på hytten til min far og de[:)][:)][:)]

Ellers så har jo jeg 2,5 mnd med ferie som jeg skal nyte!!![8D][:D][:D][:D]

Vi skal til Kreta i to uker i slutten av august. Mamma har hus der som vi skal låne.[:)] Også blir det vel en tur nordover til slekta.

Jeg tror vi reiser til Astrid Lindgren verden i Sverige. Bor litt i telt, og kanskje hytte eller hotell. Har ikke planlagt så nøye, men når vi ikke er avhengige av fly/båt kan vi jo ta det litt på sparket.

Her er planene foreløpig 8 dager i Marbella i Spania i juni, så skal Nicholas med pappa og kona + ei kusine til Legoland og Løveparken i Danmark. Også skal han visst en uke til Mallorca med pappaen og hele familien på hans side i august.

Ellers er våre planer Kristiansand og sikkert Sabeltann, i år igjen pga annet show en i fjor. Blir trolig på en hytte med blant annet mamma. Også skal jeg, samboeren og N på en kjøretur på vestlandet og sove der hvor det passer oss, til og med kanskje i telt[:D]

Jeg og samboeren drømmer om en storbytur (jeg vil til Barcelona) også i sommer[:)] også blir det sikkert noen vennehytteturer hit og dit, både med og uten barn.

Også skal jeg begynne i ny jobb og helst jobbe litt mellom slagene......samtidig med at N skal i ny bhg oppi alt dette.....hjelpes sier jeg bare[:)][:)]

To uker til Alcudia i slutten av august, sponset av svigerfar! [:D] Vi har ikke noe mere ferie enn det, men det blir kanskje et par helgeutflukter eller noe... Satser på soooool og varme her hjemme!! [:)]

tja, si det? gubben skal sjekke ut ferie i dag så får vel jeg ta litt samtidig med han og litt uten han. så får ungene mere ferie. vi skal IKKE på langtur i år[;)] lærte så vanvittig i fjor[8D][:D] vi skal fikse masse på huset og tomta så blir nok småturer til sverige og muligens namskogan her å[:)]

Vi kommer til å ta det rolig i sommer, satser på sommer og sol her i Stavanger! [:)]
Men det blir noen dager på hytte på Sørlandet i uke 30 sammen med svigerfamilien. Det blir en tur i Dyreparken og for å se Kaptein Sabeltann, også har vi søkt på firmahytte i uke 33 på sørlandet. Da tar vi kanskje en dagstur til Danmark for å shoppe! [:D]

Og det blir nok noen dager på Austevoll også. Får se hva vi orker. [:)]

Haha... Så mye for en rolig sommer hjemme! Vi har nok av alternativer iallefall.. [8D]

Vi skal litt forskjellig ting. Skal til dyreparken med et vennepar med barn en helg. Også skal vi på hyttetur med de en langhelg. Ellers skal vi være en uke på hytta i Risør hvis været er bra. Blir mest småturer, føler det er greiest med en liten baby.

Ja si det føde?[:D]

Blir kanskje en tur på Hvaler i Juni etter eksamen om svigers ikke skal dit, få en liiiten ferie før fødsel, dette sammen med et vennepar.
Drar til 2 uker til Kypros i Okt så sparer ferien til det[:)]

Jeg og gubben planlegger en ferietur uten barn men hvor? Har snakket om Barcelona men har vel funnet ut at det holder med en Spaniatur i sommer. Ser litt på Sicilia og Algarvekysten i Portugal. Noen med gode forslag?

Kan bare reise en uke så kan ikke dra så altfor langt vekk[:)][:)]

ORIGINAL: suki

Noen som har vært i Palma by på mallorca? Hadde en kollega som alltid dro dit og skrøyt så fælt av den byen. (By og bade-ferie i ett mente han). Jeg har vært i las palmas, men likte ikke den byen noe særlig.

Jeg har, men det er ca 100 år siden og jeg var omtrent 12 år. Men et vennepar giftet seg der i fjor sommer og de skryter veldig av stedet[:)]

Back
Topp