sommerferien?

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
har dere noen planer for feiren da?

her har vi bestemmt oss for å ta det med ro, blir nok at vi reiser på hytta, den ligger helt ved strandkanten og det er helt nydelig der:) ellers så reiser vi nok på noen små turer rund om her vi bor:) og kanskje på campingtur:)

søstera mi skal gift seg første helga i ferien vår og jeg er forlover så det blir gøy:)

så blir det nok til at vi reiser noen dagsturer på besøk til foreldrene mine når de er på båttur:)

Gleder meg til sommer og sol:)

Her står det noen bryllup og en barndåp på agendaen.. Utenom dette skal vi vel en tur til Oslo. Resten ser vi litt an [:D]
Kommer veldig an på hvordan lillegutt er [:)]

Blir bare småturer her også.
Kose oss hjemme og snike oss med på noen båtturer med foreldrene mine. Lurte på å kanskje ta en tur til Dyrkeparken i Kristiandsand også....

Skal begynne å kle om huset og muligens begynne med veranda så da går pengene...

ORIGINAL: Lindus82

Blir bare småturer her også.
Kose oss hjemme og snike oss med på noen båtturer med foreldrene mine. Lurte på å kanskje ta en tur til Dyrkeparken i Kristiandsand også....

Skal begynne å kle om huset og muligens begynne med veranda så da går pengene...

ja det skal vi også, så mye penger går jo på det + vi skal skifte vinduer:)

vi reiser nok til Marokko i 3-4 uker. blir virkelig deilig og avslappende ferie. men før det skal vi en tur til Kristiansand dyrepark. Guttungen skal få se Kaptein Sabeltann [:)] Vi skulle egentlig dra i fjor, men ble ikke noe av. vi dro heller til liseberg.

her blir vi heime og gjer ferdig siste del på leiligheta før vi selg[:)]
vi he kjøpt oss hus,men det tek tid sia dei ikkje he begynt å grave enda....[:D]
så blir nok lenge te vi kjem oss inn der....
så her skal vi berre kose oss heime[:D]

Skal vel ned til Oslo en tur, besøke mine søsken. Så skal vi nok stoppe i Hundrefossen så guttene får ha litt gøy.
Ellers blir det barnedåp og slappe av resten av sommeren. Sambo skal ikke ha ferie, så vi får se ann litt hva vi gjør

Her blir det nok noen turer nordover til mine foreldre, ellers noen småtur rundt om kring, har ikke så mye å rutte med i år så det blir en rolig ferie

Skal først til bulgaria 2 uker sammen med svigerfar og hans sambo + barn, også har jeg 20 årsdag 4. september så mamma og hennes sambo skal visst ordne noe cruise greier med spa osv for meg, sambo og baby. Har en bror som blir 30 en uke etter, så han skulle få samme greia, så det blir vel vi avlaster hverandre litt på turen.

her blir det å være hjemme,eventulet noen  turer på hytta[:)]og bading i bassenget hos søstra mi[:D]har mye gjøre her hjemme i sommer..

Vi skal til USA, vi. Kjempespennende! [:D]

Blir vel to uker i danmark og en uke i sveriger
den ene uken skal vi feire mine foreldres 40 års bryllupsdag.
ellers siden jeg har perm blir det litt hytta også tenker jeg,

Vi har egentlig bestilt Tyrkia-tur i august ( bestlit før vi visste det var tvillinger i magen ), men siden det kommer to bebisser og man ikke vet hvordan

det blir med mating, soving osv osv og de fortsatt er veldig små i august , avbestiller vi turen.... Så blir nok litt hytteferie på fjellet ( da blir det

Hunderfossen også) og muligens en uke på hytte i Tønsberg.... noen dager hos svigermor med svømmebasseng... Håper igrunnen på fint vær , så

er det bare en svippetur ned til sjøen....

Her blir vi værende i Oslo. Tar nok noen museum besøk o.l Jenta skal ha fri fra barnehagen hele juli mnd tenkte vi.

vi skal flytte i nye huset[:)]
har ikkje laget noen planer enda,blir nok mye hjemme kos.
men sikkert noen turer med lavoen og noen båtturer[:)]

Gleder meg til sommer, men egentlig ikke likevel.. Prøver å være positiv da, men... Vet fra før at det ikke er bare bare..

Vi må nemlig bo hos svigers/mamma og pappa HELE sommeren, dvs 2 mnd[&o] De er alle sammen flotte folk, de er kjempesnille som lar oss bo hos dem gratis, men det er ikke like lett å bo i samme hus som andre så lenge.. Grunnen til at vi må gjøre det sånn (og har gjort det sånn de siste årene, og antakelig må gjøre det minst en sommer til) er at vi begge er studenter, så mannen min må ha sommerjobb for å tjene litt penger, og han har en veldig bra sommerjobb der han kommer fra...

Men men.. En sommer varer ikke evig.. Men gleder meg veldig til når vi kan glede oss 100% og bo i eget hus og bare reise på ferie til svigers/mine foreldre en uke eller to! Og så reise hjem igjen og kose oss alene, med venner eller det vi vil! Være HELT frie[:)]

Ble langt og klagete dette, sorry.. Er som sagt heldige som har snille foreldre begge to, og at han har en god jobb som gir nok penger for resten av året (+ stipend osv)[:)]

ååå skal bli deilig med sommer å sol,gleder meg som en liten unge=) vi skal ikke på noe ferietur før i slutten av august,da skal vi to uker til tyrkia noe jeg gleder meg masse til... Ellers så skal vi bare være hjemme å kose oss,kanskje noen småturer her å der,å litt ut på sjøen.. bare kose oss i varmen=)=)

Blir hjemme-sommer[:)] Slappe av og kose oss! Blir vell litt hyttetur regner jeg med[:)]

Back
Topp