Sommerferien

Stinemor

Gift med forumet
Skal dere på sommerfeie med gullene??
 
Vi skal en uke til danmark! Sammen med mamma,pappa og mine 2 små søsken, bestemor og bestefar og mine 2 tanter med deres menn og barn!
 
Bestemor som spanderer...vi skal feire hennes 60 års dag! Så vi blir en liten gjeng! Koselig det.. gleder oss til Noras første ferie..
 
Blir nok masse bading[:D] 
 
Skulle gjerne ha reist til syden..[8D] Men synes også det er litt "trykt" og reise til danmark først... hihi.. se hvordan det er og reise med baby...
 
Hva er ferie planene deres da desembermammer??[:)]
 
Meg og prinsen min skal først to uker til portugal i juli med min far og lillesøster, også i slutten av august skal vi to uker til spania med min mor og lillesøster..
Blir mye syden på oss i år.. [:)]
 
Vi skal til hellas i slutten av mai når pappa kommer heim igjen fra sjøen [;)] Blir deili me ferie [:D][:D]
Lillemor har allerede vært på sin første ferie ho... opp til kalde finnmark.. vært på fly, hurtigruta og pappa`s båt [:)]
 
Har nok verdens snilleste baby tror e... lika visst å reise [:D]
 
Vi skal vel bare ned over til mor mi, som bor litt uten for oslo, så da blir det vel en tur på tusenfryd ( jeg har vært der nesten kvart år siden det åpnet, 2 år jeg ikke har vært der)
 
Så blir det vel en liten tur med danskebåten, ikke sikkert småen blir med der da, vist ikke så bruker vi alltid og stikke inn om sverige, så han vil nok få oppleve det "store utland" i år han også.[:D]
 
ORIGINAL: Cecci85

vi skal flytte i sommer,så blir vel ikke så mye ferie,
blir vel en tur te østlandet te hans familie,og kansje en tur te sverige eller danmark!!

 
JAAA!! Flytte til verdens beste by[8|][:D] 
 
lille familien Olsen skal til Italia i 3 uker,vi reiser den 30 mai. Det blir spennende å reise med baby i bagasjen. Gleder oss veldig, skal til Roma og Sicilia. Noen som har noen tips, noe vi må huske å ta med osv?[:D]
 
Back
Topp