Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Og tre med to års mellomrom på hver... Du er tøff!Vi har ikke så store planer da lillesøster melder sin ankomst i juliGuttene er to og fire år, så de har ikke de helt store forventningene heller. Vi kommer nok til å være en del på hytta og vi får besøk av guttenes bestemor og tante. Ellers satser vi på strandliv og å ta dagene som de kommer
Vi har satt opp fem ukers ferie fra barnehagen, men blir nok mer. Greit å kunne ta dagene på sparket.
Flytting er vel mer enn nok, tenker jeg!Vi skal flytte. Guttungen skal være hjemme i 7 uker i sommeringen reiseplaner.
Så spennende! Ja, da er det greit å ta det litt rolig.Med termin 3 juli så blir ferien rimelig rolig i år.
Mini skal ha en uke hjemme med oss før han drar på ferie med pappaen i to uker, og så blir det litt sfo og litt fri i august før skolestart.
Spennende! Og tre med to års mellomrom på hver... Du er tøff!Kos dere masse!
![]()
Så gøy!Skal føde!
Frøkna skal ha 3-4 uker fri i sommer, hun skal en uke med besteforeldrene i sommerhus. Så kommer foreldrene til mannen noen dager og er sammen med henne.
Ellers håper vi på strand og parkliv, samt ferie i januar.
Litt det samme som oss, da. Ser fram til forholdsvis rolige og gode dager.Vi skal være mye hjemme i huset vårt, fikse opp det![]()
Så blir det vel ett besøk i dyreparken, og andre parker i landet vårt.
Eldste har fri hele sommeren, men minste har fri fem uker![]()
Har ikke så mange planer. Lever litt gjennom dere andre i tråden her, hihi...JotakkMå innrømme at lillesøster var en overraskelse, så det skal nok bli heftig i starten før rutinene er på plass
![]()
Håper du får en fin sommer selv! Planer?
Har ikke så mange planer. Lever litt gjennom dere andre i tråden her, hihi...Min permisjon er over 31. mai, så jeg skal prøve å jobbe mest mulig før oppstart på studiene i slutten av august. Prøver å skvise inn litt moro for ungene og kanskje en tur til Stavangerområdet, og mannen skal bygge veranda. Men tror det blir en fin sommer uansett.
![]()