Sommerferien

Har lagt noen planer :) Her blir det tur til nord norge for å besøke familie og venner. Og resten av ferien går nok med til å følge med på tour de france, samt flytte i større leilighet før barnet kommer :)

Vi tenker å ta en tur til Namskogan familliepark orker ikke å reise alt for langt med stor mage :)
Ellers blir det vel en tur eller to til mine og til min kjæres foreldre og mye organisering i heimen ;)

Vi tenker å ta en tur til Namskogan familliepark orker ikke å reise alt for langt med stor mage :)
Ellers blir det vel en tur eller to til mine og til min kjæres foreldre og mye organisering i heimen ;)

Organisering i heimen blir det her og :) Har dere mye som skal ordnes? Her skal det ryddes ut bokhyller, males osv...

ikke store planer her,må se ann hvor stor jeg blir først. Så er det en del som skal gjøres med huset også.

Sommerferien blir tilbrakt hjemme med dagsturer til steder i nærheten siden det blir så nærme termin... Regner med at vi får besøk i ferien også...

BV app

Vi tar tre uker i leiligheten vår i Sverige. Har leilighet på et spahotell så jeg håper jeg får mulighet til å nyte ferien der med stor mage :)

Hadde tenkt meg på hytta, men har begynt å få litt kalde føtter i forhold til reisen, så mulig vi bare blir hjemme i stedet. Regner med å få en del besøk :-)

Vi har også tenkt oss til Namskogan familiepark en tur :p ellers har vi vel ikke så mye planer. En hyttetur i tillegg kanskje :)

Nei her kommer ferien til å bli tilbrakt på terassen tenker jeg. De to andre barna har kommet over en uke før termin så er jo ikke utenkelig at denne også gjøre det og da er vi fortsatt i juli, så blir å kose oss hjemme i år:) Skal heller ha en dk tur i begynnelsen av Juni:)

Vi skal en uke til Danmark med svigerfamilien, de spanderer :p Eller så skal det gjøres en del hjemme her i løpet av sommeren håper jeg. Kjøpte huset rett før jul, og har mange prosjekter på lista :p Vi skal forhåpentligvis få opp en terasse/platting foran huset, også håper jeg virkelig vi får bygd drivhus i starten av sesongen! Har et gjesterom i uthuset med et ekkelt vegg-til-vegg teppe, så der hadde det vært fint å få lagt et nytt gulv så vi kan begynne å ta det i bruk... Også er det hagen da ;)

Sommeren er altfor kort! :p

Vi skal en uke til Spania i slutten av mai. Ellers blir det rolig og heller litt dagsturer:) og gjøre klart redet:)satse på sol her hjemme slik at vi kan være mye ute i Hagen!

Skal reise til island i begynnelsen av Juni, samboern har en sånn fagforeningstur som jeg hiver meg med på og som vi skal forlenge med noen dager:) Håper også at vi skal få tatt oss en ukestur til huset mitt i ungaren sisteuka i Juni. Men jeg begynner vel å innse at det kommer til å bli en lang tur å det blir alt for varmt. Ellers blir sommeren tilbrakt på altanen og i hagen, jeg elsker hage, det gir liksom sjelero:)

blir hjemme i sommer. reiser til dubai i november så sparer pengene til da :)

Skal jobbe mest mulig i sommerferien, så i år har vi planlagt at det blir en liten uke til sørlandet kun. Så reiser nok samboer og barn på hyttetur med besteforeldre, har blitt en tradisjon hvert år. Mens jeg er hjemme å jobber .p Ellers har jeg i begge tidligere svangerskap født godt før termin, så tørr ikke legge ut på noe utenlandsreiser.

Organisering i heimen blir det her og :) Har dere mye som skal ordnes? Her skal det ryddes ut bokhyller, males osv...

Jeg føler at vi aldri kommer i mål her, har så mye som må sorteres, type kastes/gies bort/beholdes, er alt for fult her. Ellers har vi planlagt en hyllevegg med dører og kontorplass nede i kjellerstuen, sånn at jeg kan få organisert utstyr og materialer litt bedre. Egentlig var planen å lage platt nedenfor huset, men det utsetter vi til fordel for å få det litt ryddigere innendørs. All oppussing har vi utsatt på ubestemt tid :P

Her blir det en tur til Danmark med mor,far 2 søstre og farmor og farfar! Stille og rolig :) vis jeg tørr...har tatt avbestillingsforsikring.. Reiser rundt 3-4 uker før termin :) hva tror dere?? Grei tid, eller bør en holde seg nær hjemme og sykehuset?:)
Sykehus i dk og da, men vet ikke hvor fornøyd barnefaren blir om han går glipp av det hele :p

Back
Topp