sommerferien=)

Nåssåbjønnen

Betatt av forumet
Hva skal dere?

Her har svigers leid hytte til oss i Kristiansand, pluss at dem skulle spandere pass inn i dyreparken for oss, så det blir ikke en altfor dyr ferie, samtidig som det blir knalldeilig å reise bort litt å bare koooose seg med barna emoticon

Her blir det Sverige tur for å besøke min ekstra datter på 14 år. ( Ei jeg hadde i 3 år i avlastning) Da blir det innom både Ullared, vimmerby og liseberg :)

Ellers blir det deilige sløve dager på camping i Tønsberg emoticon
Og noen dagsturer rundt om, har tenkt oss til tusenfryd og badeland i bø.

Men vi tar det litt som det kommer, og ser an været.

har veldig lyst å reise til Danmark i sommer, men vi får se :) foreløbig ingen planer så blir vel litt på sparket.

men reiser til Roma i midten av juni på bryllupsreise :)

her blir det nok noen dager til amadeusparken tenker jeg....og 1 dagstur til Hunderfossen, ser de skal åpne John deere park der, så det blir stor stas for lille- meget opptatt av traktorer og alt annet på hjulemoticon

Blir kaaaanskje en kort tur til Nord-Norge i midten av juni :) Ellers blir det nok ikke store ferien på oss ;) Termin 22. juli - midt i ferien!

Når skal dere til Kr.sand, Nåssåbjønn? :)

Vi skal til Hunderfossen (Ja, er litt rart å reise dit på ferie siden jeg er født og oppvokst der, og vi nå skal leie hytte.. Men vi skal dra sammen med et vennepar fra Eidsvoll og deres barn) Ellers kommer det vel til å bli en tur til Sandnes og besøke svigers!

Her skal hus fikses og biler på verksted, samt restskatt betales..... Ikke så omfattende ferie her altså, eller vi er jo lærere begge to så sommerferie får vi jo. Men ikke noen tur noe sted, så vi blir nok i distriktet her tenker jeg. Blir nok noen småturer til familie og slikt da. :)

Vi har leid oss et lite fereihus nær Malaga i Spania i 11 dager sammen med svigerinnen min, mannen hennes og de 3 barna. Vi blir 8 som reiser sammen! Nå bare gleder vi oss til sommeren og sol og varme!

Sooola* skrev:
Blir kaaaanskje en kort tur til Nord-Norge i midten av juni :) Ellers blir det nok ikke store ferien på oss ;) Termin 22. juli - midt i ferien!

Når skal dere til Kr.sand, Nåssåbjønn? :)

Reiser den 2 Juliemoticon

Back
Topp