Sommerferien

Lene1986

Forumet er livet
Er bestillt!! [:D][:D][:D] Eller skal bestille båten i dag så er alt klart! [:D][:D][:D]

Her skal vi tilbake til samme plass som i fjor. Lalandia i Billund[:D][:D][:D] Gleder meg i hel. Å Magnus gleder seg til å gå i legoland igjen!! [:D][:D] Folk kaller meg gal som skal reise sånn at vi kommer hjem sånn ca 5 uker før termin. Men må si jeg ikke helt ser problemet jeg.

så lenge formen er fin er det ike noe problem.. dere har vell reiseforsikring. du kan jo få reiseforbud om du blir dårlig. 

ORIGINAL: TauZa

så lenge formen er fin er det ike noe problem.. dere har vell reiseforsikring. du kan jo få reiseforbud om du blir dårlig. 
Ja reiseforsikringer har vi. [;)]

Åh koselig! Er det i danmark (unnskyld hvis dette spm var dumt)?[8D]

Så snart vi er hjemme fra tyskland skal vi sette oss ned og gruble over sommerferien[:)][:)]

Weee!!! Jeg hadde ikke reist til Legoland slik bekkenet mitt var, men hvis du ikke får bekkenproblemer så ser ikke jeg problemet!! Det er jo bare i Danmark. Ingen krise om det skjer no liksom![;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Åh koselig! Er det i danmark (unnskyld hvis dette spm var dumt)?[8D]

Så snart vi er hjemme fra tyskland skal vi sette oss ned og gruble over sommerferien[:)][:)]
Er i Danmark ja. Gå inn på www.lalandia.dk å se [:D] Genial ferie plass! Med badeland, lekeland og masse andre ting på samme plassen åså ligger legoland rett over veien. Også ligger løveparken ikke så langt der fra [:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Weee!!! Jeg hadde ikke reist til Legoland slik bekkenet mitt var, men hvis du ikke får bekkenproblemer så ser ikke jeg problemet!! Det er jo bare i Danmark. Ingen krise om det skjer no liksom![;)]
Vi var jo i legoland i fjor også, så om bekkenet begynner å trøble holder vi oss nok vekke der fra.

Back
Topp