Sommerferien i år?

fruKnudsen

Forelsket i forumet
Hvordan er det med fly for gravide? Har selskapene regler for hvor gravide damer de vil/ikke vil fly? Hvordan er det med offentlige basseng/bading og graviditet?

Nå skal vi vel snart sette opp ferielister på jobb, og ser for meg at jeg vil ha ferien tidligst mulig hvis vi vil utenlands..

så sant du er frisk så er det vel bare de siste mnd eller ukene du ikke kan fly tror jeg.
og så vidt jeg husker så er bading i baseng o.l helt trygt så lenge slimproppen ikke har gått :)

Man kan fly ganske langt ut i svangerskapet =) 
Jeg var på tre turer da jeg var gravid sist, før uke 25 alle turene da.. 

Tror det er forskjellig fra selskap til selskap. Reglene står på hjemmesiden til selskapene. Jeg er lærer, så slipper å bestemme ferien selv;-) Vi hadde allerede bestilt leilighet i Danmark når vi fikk positiv test. Tror det blir er fin ferie for oss tre og magenemoticon

tror man får fly helt til siste måned...men personlig tror jeg ikke det blir å friste med mange timers flytur til en varm plass når jeg skal ha min egen varmovn i magen, så blir nok nordenferie på oss i år. Vi skal på bryllupsreise i slutten av juli, tror kanskje vi legger den til Stockholm, så da blir det vel flytur ca 6 uker før termin! (Hvis jeg får lov da).

Marian87 skrev:
tror man får fly helt til siste måned...men personlig tror jeg ikke det blir å friste med mange timers flytur til en varm plass når jeg skal ha min egen varmovn i magen, så blir nok nordenferie på oss i år. Vi skal på bryllupsreise i slutten av juli, tror kanskje vi legger den til Stockholm, så da blir det vel flytur ca 6 uker før termin! (Hvis jeg får lov da).

Nei, jeg er jo litt skeptisk til veldig varme strøk!

Tror ikke jeg vil lengre enn Spania, skal klare en flytur på 3t +, men helst ikke lengre. Så tenkte vi litt på mai-ferie, da er ikke varmen så ekstrem der!

For alt jeg vet kan vi ende opp i Danmark og Legoland - det er sikkert like gøy :)