Sommerferien 2018

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Vi bestiller ofte neste års sommerferie på høsten/vinteren.
Men føler det er så vanskelig å vite hva vi skal gjøre.

Ferie blir det. Men HVA? :P

Lurer på båten til DK, da slipper vi mye bilkjøring. Samt at de store ungene får en koselig ferie:)

Her ligger det an til Danmarkstur. 4-åringen er fast bestemt på Legoland, så regner med at vi satser på det.
Noen dager ved strand i tillegg, så regner jeg med han blir fornøyd.

Vi tør ikke å planlegge så mye før vi vet hvilken unge vi får:nailbiting: Får vi et barn som er rolig blir det nok Tyrkia i mai ( stikker fra 17.mai) og hjemme med noen små bilturer på sommeren. Har en veranda som skal bygges ut:joyful:

Danmark er fint:D

Vi venter også og ser an. Muligens leie et sommerhus i Danmark med mine foreldre. Eller bare være hjemme[emoji12]

Her ligger det an til Danmarkstur. 4-åringen er fast bestemt på Legoland, så regner med at vi satser på det.
Noen dager ved strand i tillegg, så regner jeg med han blir fornøyd.

Har 2 unger som har veldig lyst dit også:P

Har dere vert der før? Er det en barnevogn vennlig park? :P
Hvor er det lurt å bo?

Vi skal til Spania med mamma, med forbehold om at den nye tilværelsen går greit. Vi ser det an til tidlig på våren og bestiller evt. da.

Her blir det Thailand innen mars forhåpentligvis så ikke sikkert vi trenger ferie til sommeren. Mulig det blir rn ny Thailand tur på høsten igjen. Tar det som det kommer [emoji3]

Blir nok tur med Campingvognen regner jeg med. Vi liker å ta ting litt på sparket så blir sikkert sånn i sommerferien også. :) Pluss så kommer det jo litt an på hvordan babyen blir, om det blir hyling og grining eller ett snilt barn.. :P

Vi planlegger ingenting [emoji14] med ei på (da) 2 og en på 6mnd, tørr vi ikke det.

Men vi har snakket om en uke i dk om vi finner det for godt. Ellers blir det nok familie og hytte, tenker jeg :)

Vi tenker å dra på hyttetur i Norge. Orker ikke så mye reising og har lyst på skog, fjell og sjø [emoji108]

Med tvillinger på rundt et halvt år da og et hus som ble bygget for et år siden planlegger vi å være hjemme for å lage litt hage. Så får vi heller ta noen små-turer litt på sparket hvis vi har overskudd og lyst :)

Har 2 unger som har veldig lyst dit også:p

Har dere vert der før? Er det en barnevogn vennlig park? :p
Hvor er det lurt å bo?
Har ikke vært der siden jeg selv var liten, men har inntrykk av at det er godt tilrettelagt. De har jo utleie av triller, så da må det jo nesten være brukbart.
Har ikke sett så mye på overnatting, men satser nok på noe ved kysten, så vi kan få noen late dager med strand like i nærheten. Om noen har tips mottas det med takk :)

Vi planlegger ingenting. Kanskje vi kjører en tur til Trondheim og besøker slekta.

Ingen planer så langt. Tipper det ikke blir de store eskapadene. Kommer nok til å gå med litt tid til å følge med på husbyggingen.

Vi skal til Kosovo. Det er det eneste som er bestemt :happy:
Ellers blir det videre utbygging og oppussing av huset, og på besøk til vestlandet tenker jeg;)

Ingenting planlagt, men det blir nok en tur til Lofoten for å besøke svigers.

Lofoten har jeg så lyst å dra til. Da flyr dere?

Vi pleier å fly, men nå i år kjørte vi for første gang.
Sambo vil at vi skal kjøre oppover med babyene neste år, siden det er mer praktisk. Men jeg tenker det ikke er bra for små barn å sitte i bil i 2-3 dager på rad (Vi hadde to overnattinger oppover og en overnatting hjem igjen).

Vi pleier å fly, men nå i år kjørte vi for første gang.
Sambo vil at vi skal kjøre oppover med babyene neste år, siden det er mer praktisk. Men jeg tenker det ikke er bra for små barn å sitte i bil i 2-3 dager på rad (Vi hadde to overnattinger oppover og en overnatting hjem igjen).
Oisann.. Nei... Nå kan jeg bare snakke for hvordan mine unger har vert i bil. Men jeg hadde ikke dratt ut på langtur i bil.
Selv om det er praktisk med tanke på å ta med utstyr og lignende.

Vi legger opp til minst mulig bilkjøring sommeren til neste år :P

Back
Topp