Sommerferien 2014

Wannebe

Glad i forumet
Her i huset prates det veldig mye om ferie om dagen ;) skal bli så godt:D men hvor vi skal og hva vi skal gjøre aner vi ikke.. Noen som har noen gode tips eller som vil dele sine sommerplaner? Alt av reisemål osv mottas med stor takk:)

Prinsesse juli 2013

Vi er litt kjedelige der. Er på hytta nå og har vært her siden nyttår. Skal være her til litt uti februar. Vi er her også om sommeren. Er nær farssiden min og hjemmbyen min. Også reiser vi til campingvogna hvor det er like fine doer og dusjer som hjemme. Koser oss veldig. Også har jeg fly skrekk siden jeg bare har vært i syden en gang og da var det mye turbulens.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har lyst til å reise en helg til stavanger (kongeparken) eller til Kristiansand for dyreparken:)

I fjor sommer var vi i kroatia.Fint der:)

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010

Ingen sommerferie her... typen må bare jobbe alt han kan før vi reiser til ungarn. Men vi har snakket om å spare alt vi kan i ungarn sånn at vi kan ta en 2 ukers ferie i 2015

❤ Sondre 29.07.13 ❤

Ferien i år blir kanskje brukt til flytting :)

Vi ska en liten helgetur til dyreparken :) blir muligens kongeparken og, men så bor vi jo i sandnes :P

Vi skal på familie tur til danmark med gubbens familie nå i april(faren spanderer). Ellers så har vi ingen planer for sommeren ennå. Vi skal flytte i midten av juni, så vi får bare ta det som det kommer.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Back
Topp