Sommerferie?

Kosepusen

Forelsket i forumet
Baby og sommerferie.
Dere som kanskje også itillegg har barn fra før som gjerne vil på ferie, skal dere på sommerferie? Hvor? Dere som er førstegangsfødende skal dere nyte tiden hjemme?[:)] Fortell!

Her blir det en tur til Hunderfossen familiepark. Jobbet der 2 sesonger da jeg var yngre å nå tar jeg med familien dit. Har en gutt på 7 år som kommer til å stortrives der. Syntes det var greit å holde seg innenlands og til en plass jeg er godt kjent.

ORIGINAL: brownie*

blir nok bare å slappe av på hytten og hjemme, kanskje noen småturer til ferieparker rundt her. Orker ikke dra på noe lang tur med baby, blir nok en sydentur til høst/vinteren så sparer ferieturen til da heller[:)][:)] syns det er litt vanskelig å bestemme seg for feire før ungen er født, blir det kolikk så frister det jo ikke å reise noen plass!

Kan bare signere denne jeg! [:)] Blir en tur til dyreparken, snuppa skal få se Kaptein Sabeltann forestilling for første gang i år!! [:D]

Vi blir hjemme for det meste, men tar en tur til sørlandet og dyreparken i Kr.sand en ukes tid for storesøster sin skyld.[:)]

Skal reise til USA, vi. [:)]

Har kjempelyst å dra til Kristiansand! Må bare vente å se om det kommer noen superbillige flybilletter dit, er jo så himla dyrt... Da kan lillepia på 4 få kosa sæ i dyreparken, kardemommeby, sabeltann og det hele :) Blir nok bare ei langhelg, men deilig alikevel å komme seg litt bort fra vante omgivelser :)

Blir nok sikkert å dra sørover (sunnhordaland) for å tilbringe litt tid med mannen min sin familie. Er ikke så gale til tur, siden vi kan ta båten hele veien. Regner med å velsigne ekteskapet våres der nede også, så en august tur blir det nok uansett. For se når vi faktisk drar, med tanke på jobben hans og helsen min, men regner med noen hyggelige uker der nede. Muligens at vi stikker innom Stord for å vise det lille nurket frem til flere i hans familie.

Tror det bare blir hjemme kos i år. jeg bor på ett sted som det er veldig mye badegjester om sommeren, så er ferie bare det. Og så har jeg jo egen strand linje , så blir bare kos ved sjøen i år [:D][:D]

vi skal gifte oss til sommeren, så blir det tur med ungene, forloverne våre og datteren deres til italia etterpå :) tror det blir kjempe hyggelig jeg :) skal vel ikke se bort i fra at det blir en liten tur til kristiansand heller for to åringen sin del [;)]

Vi blir mest hjemme, får en del besøk. Også blir det en tur til Stavanger, og til Kristiansand og dyreparken. Men i september tar vi en uke til Mallorca.

Vi blir bare hjemme i Stavanger. Får besøk av svigerforeldre fra østlandet og søsteren til mannen min med familie hadde også lyst til å komme. Er vårt første barn, så vil føle oss tryggest hjemme[;)]

Vi kommer til å bli for det meste hjemme i sommer, men det blir nok noen dager på hytta også!

Vi må nesten se hvordan det går med de to nye små..
Har vert snakk om båttur innover fylket eller dyreparken, men vi planlegger ingenting helt sikkert[:)]

Back
Topp