Sommerferie

Ninni73

Flørter med forumet
Sitter her å funderer på hvor i huleste vi skal satse på å reise på sommerferie[8D] Siden jeg er 100% sykmeldt og mest sansynlig ikke kommer til å bli bedre av den h*#%!!! bekkenløsningen sier det seg selv att noe fornøyelsepark gåing ikke blir noe lett denne sommeren, heller ikke noe sydentur kommer på tale....... men synes jo synd i ungene som venter seg noe gøy. Noen lure forslag??????? Det er jo to jenter på 8 og 12 år som skal vøre med, eldstegutten har redda sin ferie med att han skal til USA til noen slektninger heldigen. Forslag og ideer motas med stooooor takk[:)] Hvor har dere tenkt dere?

Vi hadde opprinnelig tenkt oss til Italia... men tar ikke tjangsen å reise dit et par uker før fødsel gitt
Hos oss blir det far som tråkker rundt med barna i div fornøyelseparker mens mor er "parkert" på parkens kafé... Jeg har nemlig tenkt å sitte på et skyggefult bord, nyte is og kaffe, ha store solbriller slik at jeg kan legge blikket akkurat hvor jeg vil[:D]

Takk for svar[:D] Micromamma: det der var ingen dum ide!!!!! Kanskje parker ikke er så dumt alikevel[;)] så eg får gå til innkjøp av store mørke solbriller, ta med en god pute til å sitte på, og bare nyte sol og sommer......og kanskje det blir masse fint å "hvile øynene" på tjihi[:)][;)]

Lykke til med ferieplanleggingen!
Synes park - hvor mor kan sitte å kose seg, mens far og jenter tusler rundt høres fint ut [:D]

Vi blir hjemme i ferien. Siden gubben ikke har krav på pappa-permisjon, så må han spare ferien sin til det......
Men jeg får besøk fra Irland 1 uke i Juni, så da skal jeg leke turist i Oslo. Blir koselig det og.

Hum badepark......jo ingen dum ide`det[:)] Bø sommerland er jo ett stort ønske fra jentene og, men litt lang kjøretur. Kanskje en "mellomlanding" i Kristiansand gjør susen[;)] Nå begynner jeg og få motet opp igjen her. Tuuuuusen takk jenter

Trur ikkje vi kommer til å reise noe særlig i sommer med untak av til London for å besøke min mor. Og så håper eg at vi har fått huset som vi har lagt inn bud på nå slik at eg er travelt opptatt av flyttingen!!

Det blir ikke de store sprellene i sommer. Men en liten tur til noen venner i Kr.Sand i slutten av juni blir det. 2 1/2 åringen vil nok ha det enda gøyere i Dyreparken i år. Så får jeg og min høygravide venninne sitte i soa og slappe av og kose oss mens mannfolka traver rundt...
Så kom jeg over billige flybilletter med SAS til Bergen (989,- for 2 voksne og et barn). Så da blir det en tur til Bergen til min søster og til Sogn til morfar en liten tur i midten av juli.
Resten av sommeren blir i hagen hjemme. Er blitt 50% sykemeldt nå, så jeg "håper" vel at jeg er 100% sykemeldt hele juli. Mannen min er lærer så da kan vi få en lang fin ferie sammen.

God ferie planlegging.

Back
Topp