Sommerferie!

Prøverpånr1

Forelsket i forumet
Hva er deres planer om ferie i år? :happy:
Jeg tenker å spare mesteparten for å forlenge perm, men da må vi nesten ta en uke på våren. Har noen tips til hvor det er fint og varmt i mai?:D
Og dere som har vært gravide før, hvor tidlig i svangerskapet burde man reise om man faktisk skal kunne nyte ferien litt?:angelic:
 
Vi skal en uke til Spania i april, da er jeg ca 25 uker på veg. Ellers sparer jeg mesteparten av ferien til etter permisjonen for å forlenge når baby er her :happy:
 
Vi skal fly langt for å besøke familie når jeg er 31 uker på vei og reiser tilbake innen 2 uker (før flyforbudet for lange reiser går ut). Var ganske oppegående i forrige svangerskap så håper det er slik denne gangen også.
 
Her blir det hyttetur på fjellet og campingtur til Sørlandet mest sannsynlig. :Heartred
Men ikke for tett på fødsel, da jeg har en rask fødsel og en styrtfødsel :hilarious:
 
Her tror jeg det blir hjemmeferie, men frister litt med en siste kjærestetur før baby kommer og. Kanskje i mai :love017
 
Vi blir i Norge igjen i år. Hadde store planer om å gjenta telt-ferien, mennehh.....må se an formen i juli tenker jeg :laughing002
Vi har fått en liten tradisjon med lengre tur og telt i juli, men som du sier så kommer det vel an på formen :D
Og det å sove i telt med stor mage når man sikkert sliter med å sove fra før høres ikke noe digg ut:hilarious:
 
Vi har fått en liten tradisjon med lengre tur og telt i juli, men som du sier så kommer det vel an på formen :D
Og det å sove i telt med stor mage når man sikkert sliter med å sove fra før høres ikke noe digg ut:hilarious:
Nei, trenger da sikkert svær luftmadrass:hilarious: men det hjelper kanskje ikke heller. Ser for meg å være høygravid og ikke komme seg opp av en luftmadrass:laughing002
 
Her er tanken at pappa og 9åringen skal ta en liten guttetur til utlande i sommer mens jeg blir hjemme, også har vi pratet om et par dager til legoland tidlig i juli med storfamilien, Men jeg kjenner at jeg syns det er vanskelig å planlegge for egen deltagelse med tanke på risikosvangerskap. Men både jeg og min mann er veldig tilfredse med oslosommer, så det viktigste er jo at sommerferien ikke skal bli uendelig lang og bare preget av venting for eldstemann.
 
Vi tar oss en barnefri langhelg i mai! Det vil det jo tross alt bli en stund til vi kan gjøre igjen. Og det har heller ikke vært mange av dem siden vi ble foreldre i det hele tatt!

Ellers går årets feriepenger til å kjøpe oss ut av alt vi kan ift flytting :smiley-ashamed004
 
Vi tar fire uker ferie når skoleferien starter da barna våre i barnehagen må ha fire uker ferie i sommerferien. Vi drar tidlig til Mikkelparken og senere på hytten vår med mine foreldre
 
Back
Topp