Sommerferie

LivetsHemmelighet

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2022
Hvilke planer har dere?


Her la jeg den planen med skara sommarland med 8 og 12/13 åringen for så ned til ullared, har fortsatt veldig lyst til å gjennomføre den selv om jeg da vil gå glipp av en god del i parken men må da være noe jeg kan være med på selv også.
Både jeg og samboer elsker vannparker, mens jeg er den som tar karuseller med barna :p

er vell i uke 23/24 når vi har ferie med gutta.
 
Skal ha noen dager på sjusjøen i juli, med planlagt tur til lilleputthammer og kanskje hunderfossen. Vi har også årskort på tusenfryd, så ser for meg mye asfaltgåing for meg i år :facepalm:
 
Skal ha noen dager på sjusjøen i juli, med planlagt tur til lilleputthammer og kanskje hunderfossen. Vi har også årskort på tusenfryd, så ser for meg mye asfaltgåing for meg i år :facepalm:
Kult ❤️ Vi skal på hytta på sjusjøen i august. Årlig tur til sjusjøen med min familie. Og så skal vi til Lilleputthammer i juni. Det er så kos for de små ❤️
 
Vi skal en uke til crancanaria på mandag som kommer :love017 under halve prisen ifht en uke i juli. Gutta fikk fri fra skolen :Heartblue:Heartblue
Utenom det blir det
Hytta ved randsfjorden og hytta i Fredrikstad :love7
 
Første feriedag er det ordinær ultralyd :-D Deretter drar vi nok avgårde et eller annet sted, men vi har ikke bestemt oss helt enda. Svigers har feriehus på Inderøy i Trøndelag, så det blir nok en tur dit vertfall. Og så håper vi på litt teltturer :)
 
Første feriedag er det ordinær ultralyd :-D Deretter drar vi nok avgårde et eller annet sted, men vi har ikke bestemt oss helt enda. Svigers har feriehus på Inderøy i Trøndelag, så det blir nok en tur dit vertfall. Og så håper vi på litt teltturer :)

Der er det så fint da ❤
 
Her blir det muligens en tur til hunderfossen eller til dyreparken i kristiansand ❤ så lyst på en sydentur også men det kostet over 50.000kr i sommer så det bli evt. En sydentur ved skolestart istedenfor. Syns det var litt vell mye å betale for en tur.
 
Første feriedag er det ordinær ultralyd :-D Deretter drar vi nok avgårde et eller annet sted, men vi har ikke bestemt oss helt enda. Svigers har feriehus på Inderøy i Trøndelag, så det blir nok en tur dit vertfall. Og så håper vi på litt teltturer :)

så koselig :-D inderøya er fint om sommeren, nabo kommunen min :)
 
Håper vi får til en uke til varmere strøk. Må bare få fingen ut å bestille :wav
 
Back
Topp