Sommerferie

Hannah02

Flørter med forumet
Skal dere ut å reise i sommer? Vi reiser til Spania i juli, er da i uke 25 ca. Jordmor mente det var et bra tidspunkt å reise på :-)

Vi reiser til Gran Canaria 28.mai, er da 20+6 :)
Selve sommerferien går nok med på å gjøre klar leiliheten min i hjembyen for salg og flytte til huset vi har kjøpt :hello2

Vi tok tidlig ferie, og er nettopp kommet hjem fra Kreta. Skal ha tre uker ferie i sommer også, men da skal vi være mest hjemme og nyte hagen og på hytta til foreldrene mine. Evt, småturer hit og dit.

Vi skulle egentlig ta norges tur fra østfold til lofoten, men den ble lagt på vent i maaaange år :smiley-ashamed004 skulle egentlig til spania i august å, men vi velger å droppe begge 2 for oppusing av bad og barnerommet. Det blir en "standard" tur opp til trøndelag der han har familien sin i Juli da. Titta også på muligheten for en liten helgetur foe oss 2 i gøteborg i sommer. Som en siste tur som kjærester før vi blir foreldre :hello2

Vi skal til Hellas når jeg er uke 26 og Kroatia i uke 28. :) Også blir det nok noen turer til Sørlandet i sommer tenker jeg!

Vi skulle egentlig til Mallorca og gifte oss i september. Men det måtte avlyses. Så etter veldig mange tapte penger der og på flyreisen vi ikke får reist på blir det ikke mye ferie her. Får heller kose oss hjemme og gjøre klart til et nytt familiemedlem. [emoji4]

Reiser til ei venninne en lang helg i Paris første helgen i juni, ellers blir det nok tur til søsteren min som ikke er langt unna og tur til sørlandet på hytta og for dyreparken og sørlandsbadet [emoji4]

Vi har bestilt tur til Nice i August.. er rundt 31-32 uker..håper alt er bra så jeg kan reise.. Vi bestilte før jeg ble gravid.. [emoji849][emoji28]

Vi skal til Mallorca i juli. Er da ca 27 uker

Vi skal til Sverige i juli, det er i ukene før 3. trimester. Ser det litt an, og følger med på restplasser til sydlige strøk. Fra Sverige kan vi velge mellom 3 flyplasser, så vi er sånn sett fleksible. Kommer an på været i Sverige også, kanskje det blir mer enn varmt nok.

Back
Topp