Sommerferie

Vi skal til svigerfar og resten av svigerfamilien (altså til Kongsvinger området), også skal ta noen dager i Oslo :) dra på lekeland, parker osv :)
 
Vi skal en tur til Danmark og på hytta på østlandet :)

Hva skal dere Solstråle90?
 
Eneste som er bestemt er Danmarkstur. Så blir det vel å besøke familie litt rundt omkring, kanskje noen dager på hytta hvis renoveringen er ferdig [emoji4]
 
Ingen konkrete planar, utanom at vi skal nordover for å besøke svigerfamiliane.

Storjenta vil på rideleir med dattera til søskenbarnet mitt, men ho vil òg til dyreparken i Kristiansand og til Legoland. Storguten vil til Legoland, men er òg veldig fornøgd med minst mulig reising. Knøttet bryr seg neppe.
 
Vi skal en tur til Danmark og på hytta på østlandet :)

Hva skal dere Solstråle90?
Vi har hytte i Røros og ved tusenfryd, så blir vel en tur begge de stedene. Ellers så flyttet vi jo i hus i en ny by i høst - så må jo oppleve byen og det å ha hage på sommeren :)
 
Me ska en tur till Sverige og fixa mitt pass.
Sen tror eg me ska till mannen familj vilken eg har veldigt lite lust till men eg må væl bita i meg selv .
 
Vi skal til Geiranger på ei hytte som familien til sambo eier. Ligger i en dal med utsikt over fjorden. Ellers blir det båtturer på oss siden vi kjøpte oss båt i fjor. Jeg har tatt all ferien nå nesten så blir ikke store ferien på meg..
 
Vet ikke helt enda, men lurer på å dra en tur til lillehammer å dra på hunderfossen og lilleputthammer sammen med en annen familie :) Mini forstår nok ikke så mye, men noe må vi gjøre siden vi ikke dro noe sted i fjor heller :)
 
Back
Topp