Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke lov å fly?Hva slags planer har dere for ferien? Vi har lyst til å finne på noe med ungene, men usikker på hva vi skal. Hvis spira fortsatt holder seg i magen, kan vi ikke dra på flytur siden jeg ikke får lov til å fly av legen. Noen som har noen gode forslag ?
Hvorfor ikke lov å fly?
Vi kjører til hunderfossen og blir der et par dager, og så i lilleputthammer en dagresten av sommeren går med til å bygge ferdig huset
![]()
Fordi begge barna jeg har ifra før er premature. Og i det ene svangerskapet fikk jeg svangerskapsforgiftning. Jeg har også mistet to ganger tidligere. Eller legen kan jo ikke stoppe meg i å fly såpass tidlig, men hu fraråder det på det sterkeste. Så er vel lurt å forholde seg til detskjer liksom alltid et eller annet når jeg er gravid
![]()
Hvilke uker ble de født i? Får håpe denne spiren holder seg på plass til den er moden nok, i alle fall![]()
Hva slags planer har dere for ferien? Vi har lyst til å finne på noe med ungene, men usikker på hva vi skal. Hvis spira fortsatt holder seg i magen, kan vi ikke dra på flytur siden jeg ikke får lov til å fly av legen. Noen som har noen gode forslag ?
Hvorfor får du ikke lov til å fly?
Jeg skal fly neste helg. Å jeg har blødninger. De sa at jeg kunne fint fly.