Sommerferie

Nutella

Gift med forumet
Marsboere 2020
Hva slags planer har dere for ferien? Vi har lyst til å finne på noe med ungene, men usikker på hva vi skal. Hvis spira fortsatt holder seg i magen, kan vi ikke dra på flytur siden jeg ikke får lov til å fly av legen. Noen som har noen gode forslag ?

Vi får en del besøk hjemme i sommer.. Ut over det blir det Dyreparken, Sommarland osv. Teltturer håper jeg også på å få til et par av. Krysser fingre for at bekkenet holder bare!

I fjor tok vi roadtrip til oslo og var på hyttetur med mamma, før vi kjørte til kristiansand for et par dager i dyreparken. Hadde ikke vært der siden jeg var 14, og har lenge hatt så lyst til å ta vesla dit. Vi storkoste oss! I år blir det kanskje en sverigetur, piteå eller noe, og ellers mye hjemmekos os familiebesøk.

Har planer om å flytte eneste... Om det blir tid igjen så blir det nok hytta og turer i nærområdet :)

Vi kjører til hunderfossen og blir der et par dager, og så i lilleputthammer en dag :) resten av sommeren går med til å bygge ferdig huset :p

Hva slags planer har dere for ferien? Vi har lyst til å finne på noe med ungene, men usikker på hva vi skal. Hvis spira fortsatt holder seg i magen, kan vi ikke dra på flytur siden jeg ikke får lov til å fly av legen. Noen som har noen gode forslag ?
Hvorfor ikke lov å fly?

Vi skal i utgangspunktet til Tyrkia ei uke i slutten av august. Skal på Bruce konsert i Oslo bare vi to. Også må vi vel få til en telttur eller lignende ;)

Vi må nok sette oss ned å planlegge noe snart. Men fikk noen ideer nå. Synes det er fint om barna her får oppleve noe annet enn å bare være hjemme i sommer. ;)

Hvorfor ikke lov å fly?

Fordi begge barna jeg har ifra før er premature. Og i det ene svangerskapet fikk jeg svangerskapsforgiftning. Jeg har også mistet to ganger tidligere. Eller legen kan jo ikke stoppe meg i å fly såpass tidlig, men hu fraråder det på det sterkeste. Så er vel lurt å forholde seg til det ;) skjer liksom alltid et eller annet når jeg er gravid :p

Vi skal snart en tur til Hunderfossen. Så skal vi være to uker på Bømlo. Og etter det en uke i Danmark. Legoland :D

Fordi begge barna jeg har ifra før er premature. Og i det ene svangerskapet fikk jeg svangerskapsforgiftning. Jeg har også mistet to ganger tidligere. Eller legen kan jo ikke stoppe meg i å fly såpass tidlig, men hu fraråder det på det sterkeste. Så er vel lurt å forholde seg til det ;) skjer liksom alltid et eller annet når jeg er gravid :p

Hvilke uker ble de født i? Får håpe denne spiren holder seg på plass til den er moden nok, i alle fall :)

Hvilke uker ble de født i? Får håpe denne spiren holder seg på plass til den er moden nok, i alle fall :)

Jeg fødte i uke 33 og 34. Jeg tror nr 3 er en luring. Så da blir det nok overtid istedet :p men heller det en prematur, selv om de ikke er født alt for tidlig ;)

Hvorfor får du ikke lov til å fly?

Jeg skal fly neste helg. Å jeg har blødninger. De sa at jeg kunne fint fly.

Back
Topp