Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke lov å fly?Hva slags planer har dere for ferien? Vi har lyst til å finne på noe med ungene, men usikker på hva vi skal. Hvis spira fortsatt holder seg i magen, kan vi ikke dra på flytur siden jeg ikke får lov til å fly av legen. Noen som har noen gode forslag ?
Hvorfor ikke lov å fly?
Vi kjører til hunderfossen og blir der et par dager, og så i lilleputthammer en dag resten av sommeren går med til å bygge ferdig huset
Fordi begge barna jeg har ifra før er premature. Og i det ene svangerskapet fikk jeg svangerskapsforgiftning. Jeg har også mistet to ganger tidligere. Eller legen kan jo ikke stoppe meg i å fly såpass tidlig, men hu fraråder det på det sterkeste. Så er vel lurt å forholde seg til det skjer liksom alltid et eller annet når jeg er gravid
Hvilke uker ble de født i? Får håpe denne spiren holder seg på plass til den er moden nok, i alle fall
Hva slags planer har dere for ferien? Vi har lyst til å finne på noe med ungene, men usikker på hva vi skal. Hvis spira fortsatt holder seg i magen, kan vi ikke dra på flytur siden jeg ikke får lov til å fly av legen. Noen som har noen gode forslag ?
Hvorfor får du ikke lov til å fly?
Jeg skal fly neste helg. Å jeg har blødninger. De sa at jeg kunne fint fly.