Sommerferie

LilleeMille

Gift med forumet
Vi har enda ikke bestem hva vi skal gjøre i ferien, vi har ferie i fellesferien i år så det begynner å haste med å finne ut noe hvis vi skal bestille noe.
Vi hat en gutt på 6 år.

Så jeg lurer på, hvor skal dere å hva er planen? Har du andre steder å anbefale og hva et det å gjøre på dette ferie stedet ?

Vi skal til Legoland! Gutten vår på 6 år gleder seg enormt, og det gjør vi også! :)

Jeg kan forsåvidt også anbefale dyreparken i Kristiansand, helt fantastisk :)

Vi har ikke lagt noen planer (har termin i mai + en 2 åring), men vi kommer nok til å ta båten til Danmark (fra Bergen) og bli der en natt om vi finner overnatting. Så tar vi båten til Kristiansand og bor en ukes tid på en firmahytte om vi får tak i (det har vi nå alltid gjort før, så det ordner seg nok).

Blir nok siste uken i juli eller første i august pga vi tar nok med oss kusina på snart 8. Dessuten MÅ vi da noen dager innom dyreparken og det er ikke så gøy utenom høysesongen.

Vi har leid feriehus i Lalandia, og skal inn dit samt Legoland og løveparken

Vi skal være mye hjemme, blir nok endel turer på strender I nærheten og mulig det blir turer til fjellet :) har termin 20.juni, så han er veldig liten I sommer

Anbefaler Danmatk jeg
Ebrltoft
Løveparken
Djurs sommerland
Randers regnskog

Vi var i danmark med 5åringen i fjor. Tok dfds fra oslo til køben, legoland og løveparken, og fjordline til bergen. Han var storfornøyd.

Så mange morsomme forslag vi har snakket litt om Danmark, men siden vi bor ganske langt nord i landet blir det et stykke å kjøre :/ har selv vært flere plasse i Danmark og ønsker virkelig at gutten min skal få oppleve det samme, det er et fantastisk ferieland.

Hvis vi velger Danmark, noen som har tips til overnatting som ikke koster alt for mye,? ønsker ikke hotell da vi var på hotell ferie i fjord. I år er det camping ferie vi ønsker :p

Kristiansand var vi for 2 år siden, da hadde vi Norges ferie å var innom flere plasser både i vest-, sør- og øst- landet :)

Veldig glad i å reise på ferie i Norge. :) Bø Sommarland, langedrag, bjørneparken fks? :)

Bø sommerland har jeg veldig lyst å dra til, var der selv når jeg var 11-12 år å husker det va kjempe moro. Nå har de jo utvides å endret masse siden den gang :p har du noe tips til overnatting i området ? :)

Så mange morsomme forslag vi har snakket litt om Danmark, men siden vi bor ganske langt nord i landet blir det et stykke å kjøre :/ har selv vært flere plasse i Danmark og ønsker virkelig at gutten min skal få oppleve det samme, det er et fantastisk ferieland.

Hvis vi velger Danmark, noen som har tips til overnatting som ikke koster alt for mye,? ønsker ikke hotell da vi var på hotell ferie i fjord. I år er det camping ferie vi ønsker :p

Kristiansand var vi for 2 år siden, da hadde vi Norges ferie å var innom flere plasser både i vest-, sør- og øst- landet :)
Helt syd i Danmark, mange billige feriehus i gedser, ikke langt å kjøre om en tar ferja til København ☺️

I Danmark er det jo veldig bra synes jeg :) De har mange fornøyelsesparker :) Liker veldig godt fårup og djurs sommerland :) Ellers synes jeg det er veldig topp i bø her i Norge :) Og selvfølgelig Dyreparken selv om jeg bor i Kristiansand :)

Bø sommerland har jeg veldig lyst å dra til, var der selv når jeg var 11-12 år å husker det va kjempe moro. Nå har de jo utvides å endret masse siden den gang :p har du noe tips til overnatting i området ? :)
Ja, kjempe ålreit der. :) mange fine campingplasser. :) også er det Bø hotell. :) hvis ikke er det nordsjø ferieland som er superfin 20min unna. :) beverøya camping er også veldig fin, og like ved Sommarland har du en camping og høyt og lavt park som åpnet i fjord ved sidenav. :)

Vi skal to uker til Danmark. Har bestilt hus :-)

Back
Topp