Sommerferie

SensommerSpire

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
hva gjør dere andre med sommerferie i år og neste år?

Selv tenker jeg å ta ferie i juli, samtidig som jeg synes det er litt kjedelig å ta ferie når det er rolig og behagelig på jobb, og jeg uansett ikke får nytt ferien så mye hjemme (regner meg jeg er temmelig stor og sliten på den tiden).

Neste år blir det å forlenge permisjonen med ferien slik at jeg blir å begynne til høsten igjen på jobb

Jeg kommer til å ta 2 (kanskje 3) uker med ferie sammen med ungene i sommer og spare resten til å ta ut i permisjonen. Er 50 % sykemeldt og kommer nok til å være i alle fall det ut svangerskapet, så da kjennes det litt tullete å bruke opp all ferien.... Neste år har jeg ikke tatt helt stilling til enda.....

Eg tar 3 veker ferie i år og sparer 2 til neste år. Då får eg 7 veker ferie + at eg tar 1 mnd ulønna permisjon. Då er eg heime til midten av august ca så kan far begynne permisjon då :)

Jeg skal ha 4 uker sommerferie i år, også går jeg direkte i permisjon etter ferien. Til neste år skal jeg ha 2 uker ferie direkte etter permisjonsslutt, og starter da på jobb igjen 1. august.

Skal du da ha 80% dekning i permisjonen?
Ja:) Starter faktisk ikke på jobb før 6. august. Så tar mannen ferie+sin permisjon, også tar jeg de siste ferieukene mine etter hans permisjonsslutt i november. Da trenger ikke babyen begynne i barnehagen før midten av nov:)

Ja:) Starter faktisk ikke på jobb før 6. august. Så tar mannen ferie+sin permisjon, også tar jeg de siste ferieukene mine etter hans permisjonsslutt i november. Da trenger ikke babyen begynne i barnehagen før midten av nov:)

Høres topp ut!
Vi var sikre på at vi skulle velge 80% men nå begynner vi å lure på om det blir 100%, med endel feriebrul og noe ulønnet pga økonomien likevel..

Back
Topp