Sommerferie

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Hva har dere damer planer for sommeren?

Her ble det uplanlagt gravid, så vi har allerede bestilt tur til Bali med bår lille 1. åring. Ble litt usikker hvordan dette kommer til å gå, meg gravid og med den lille på slep.

Her var det planlagt og vi skal reise til USA i uke 14. Har dog ikke flere barn og jeg er førstegangsgravid, så vet igrunn ikke helt hva jeg begir meg ut på selv.
Derfor føler jeg ikke at jeg har erfaring eller kunnskap nok til å råde deg til hva som blir best. :/ :P

Her var det planlagt og vi skal reise til USA i uke 14. Har dog ikke flere barn og jeg er førstegangsgravid, så vet igrunn ikke helt hva jeg begir meg ut på selv.
Derfor føler jeg ikke at jeg har erfaring eller kunnskap nok til å råde deg til hva som blir best. :/ :P
Så kjekt! Men uke 14 i graviditeten mener du?

Vi skal være 5 uker i Tyrkia :)

Jeg har de tre siste årene vært i syden hver sommer. Men tror ikke jeg vil ut å fly som gravid i år.
Så det eneste jeg har planlagt for sommeren så langt er en tur til ullared for å shoppe masse baby ting:D:D

Ingen planer her, så blir nok bare noen turer på hytta:) skal ikke på jobb før neste permisjon er ferdig, så vi tar ting litt på sparket:)

I fjor var jeg i spania i mai/juni, da var jeg 32-34 uker med frøkna. Gikk veldig fint det:D

Tja si det :-) Mye som skal legges til rette før vi planlegger noe ferie men det blir ikke noe store greier :-) Reiser sikkert en uke på hytten og bruker tid på her hjemme, gå turer på fjellet og familiekos før det kommer én til i november :-) Tenker vi skal sikkert gjøre ferdig innkjøp siden han er hjemme og sånn. Kanskje mulig at vi tar oss en tur til Sverige visst det passer seg sånn :-) Vi har ikke pass til dyrene så om vi ikke får det heller så må vi nok droppe den turen til Sverige men det er ingen krise da :-)

Vi har ingen planer og bør igrunn spare de pengene og bruke på innkjøp til knøttet, har jo ingenting fra før. Og vi har jo tre hytter å reise på her i Norge (familehytter) og reise hjem til mine foreldre er jo også litt ferie.

Vi skal til danmark- gleder oss :)

Vi er på vei til Gran Canaria nå snart etter en svipptur innom Oslo for å feire 80årsdagen til bestemor. :)) Dette blir årets ferietur, og i sommer skal vi holde oss hjemme og i nærmiljøet. Gleder meg skikkelig til sommeren hjemme, for det blir så fint her da. Har en stor hage, drivhus, hester og høns som trenger stell så vi kommer til å ha det kjekt. Regner med litt besøk.

Vi er på vei til Gran Canaria nå snart etter en svipptur innom Oslo for å feire 80årsdagen til bestemor. :)) Dette blir årets ferietur, og i sommer skal vi holde oss hjemme og i nærmiljøet. Gleder meg skikkelig til sommeren hjemme, for det blir så fint her da. Har en stor hage, drivhus, hester og høns som trenger stell så vi kommer til å ha det kjekt. Regner med litt besøk.
Så deilig med sydentur! Kos dere masse!:-)

Vi skal flytte i sommer, men hvis vi får til blir det muligens en tur til Italia å besøke slekta :)

Har utrolig lyst på en sydentur, det blir liksom siste ferien der datteren min er alenebarn, så vi bare må! :P
Føler jeg har så kort med henne før nestemann kommer :P

Back
Topp