Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant! Var innom en domino's som så ut til å slurve noe skikkelig og løp nærmest ut derifra! HuffJeg skal reise til sommeren, tror det går helt fint. Var til både Spania og Kina forrige gang når jeg var 4-5 mnd på vei. Bare passe på å gå en del på lange flyturer, litt strevsomt for ryggen. Og apropo internasjonale matkjeder, ble matforgifta på BurgerKing i Sør Amerika engang. Så se og smak på det du får servert og hold deg unna de mest dodgy plassene. Har blitt matforgifta i Tyskland og Norge også, såå...
Uansett så handler det jo om egen form og hva en orker/ er komfortabel med. Hadde nok ikke reist til SørAmerika og visse deler av Asia/Afrika når jeg er gravid.
Vi har også planer om sydentur i juni. Tror det vil være en fin måned å reise iVi skal 2 uker til Kreta i juni, det var bestemt allerede i augustvi kommer ikke til å endre planene så lenge jeg er frisk og rask
![]()
AbsoluttVi har også planer om sydentur i juni. Tror det vil være en fin måned å reise i![]()