Sommerferie?

*PreggyBeggy*

PreggyBeggy
Noen som skal på ferie? Eller dropper dere den i år? Må si jeg er veldig spent på å dra til sol og varme hvis formen blir slik den er nå...

Vi ska på hytten og så heim t min familie :)

babyjente 27 Juli ♡

Får muligens famile på besøk så vi blir heller hjemme. Om jeg blir slått ut av varmer i år som de andre to svangerskapene så har jeg ingenting å gjøre på ferie. Da bor jeg nesten i dusjen og senga. Blir så dårlig.
Både varme eller når det blir skikkelig klamt regnvær.

Mulig på en bil ferie:))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi var en uke nå i mars, men har bestilt en uke til Hellas, resten blir delt litt hjemme og på hytta tenker jeg

Vi skal ett par turer til danmark og tyskland og ellers skal vi nyte ferien her, både med og uten besøk. Gleder meg masse til ferien :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi skal til kristiansand en tur og muligens en danmarkstur. Men ellers går nok ferien til flytting og jobbing...

27.12.14
02.06.10

To uker til Spania skal vi. Bestilt for evigheter siden! Drar sammen med svigerfamilien så har leid eget hus. Tilrettelagt for barnefamilier, så tror set går fint ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

2 uker til Tyrkia i juni, 1 uke til Anfi del Mar på Gran Canaria i juli:) har vært i Tyrkia på det varmeste da jeg var 16 uker gravid, så håper det går bra denne gangen også:)

Vi skal til kristiansand en tur og muligens en danmarkstur. Men ellers går nok ferien til flytting og jobbing...

27.12.14
02.06.10
Så herlig med hus da:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi drar 3 uker nå 31.mai. Skal til Spania, foreldrene mine har hus der! Tror det kommer til å gå helt fint, er glad vi ikke valgte å dra i juli/aug, da sliter jeg til vanlig :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Ja, blir tur til varmere strøk på oss, gleder meg :) Med førstemann var jeg i Spania når jeg var 6 mnd på vei, og hadde ingen problemer med varmen da i alle fall :)

1 uke til Kreta 5.juni og noen dager til Danmark med svigerfamilien :) Ellers blir det å kose seg hjemme og på hytta :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi overtar vår nylig kjøpte leilighet i juli, så evt. ferie går med til flytting :) Ellers har jeg ikke så lyst til å fly mens jeg er gravid, tror ikke det er så farlig, men har bare ikke lyst :) så en evt. tur noe sted blir med toget :D Vi har tenkt å ta oss en langhelg et eller annet sted nemlig :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Vi skal til Kroatia en uke i august. Må innrømme jeg er litt spent på akkurat det, men trøster meg med at der er bademuligheter. ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp