sommerferie

Ønsker<3

Elsker forumet
hvor skal dere i sommer da jenter?
eller hva skal dere?

vi skal ikke noe spesielt tro jeg.. sambo skal jobbe en del og så skal vi prøve å sette av en del penger i år :)
blir sikket litt småturer rundt om kring da :) men ikke noen store utflukter :)

Samme her, er nok å bruke penger på når babyen kommer ;) blir vell noe småturer, Bø sommerland kanskje ellers har jeg planer om å kose meg på campingen :)

Formen har alt å si her også...! Lurer på å kjøre til dyreparken lørdag 1juni...den kommende storebror skal levere smokkene sine :) også skal vi to voksne til Riga siste uka i juni :) ...ellers bor vi sør i Vestfold, ved en Skjærgård mange betaler tusenvis for å feriere i...så det blir nok til at vi skal bruke båten vår en del :) :) satser på sommervær med andre ord!!

Enig med at ting går etter formen! Vi tenker for det meste å være på hytten. Noen små utflukter og noen dager med båt og lavo :-)

Vi reiser til Spania 4-18 juni. Ellers blir det turer ut i campingvognen og bryllup

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi starter ferien med å flytte inn i ny leilighet :D Så blir det bryllup i Sverige, ferie hos svigers og Stavernfestivalen i noen dager, Danmark og Legoland med et vennepar som har tvillingjenter på 4 år (vi har ingen enda- men tror det blir koselig likevel) og så avslutter vi siste uken hos svigers. Som Bamsemooms bor de i "skjærgården" i Vestfold, her betaler folk veldig mye for å feriere (eller for å få seg et sommersted), så her er det full avslapning (jepp- er her nå i helgen;) )

Vi har lagt litt planer, men det er også lagt opp til litt avslapning. Den uken vi er i Danmark skal vi leie hus og til Legoland i to dager- men er jeg sliten så kan jeg ta det med ro i huset den ene dagen. Stavernfestivalen er jo for å få litt moro denne sommeren- veldig mange venner av oss som skal og siden jeg ikke drikker kan jeg kjøre og nyte musikken:)

Vi starter ferien med å flytte inn i ny leilighet :D Så blir det bryllup i Sverige, ferie hos svigers og Stavernfestivalen i noen dager, Danmark og Legoland med et vennepar som har tvillingjenter på 4 år (vi har ingen enda- men tror det blir koselig likevel) og så avslutter vi siste uken hos svigers. Som Bamsemooms bor de i "skjærgården" i Vestfold, her betaler folk veldig mye for å feriere (eller for å få seg et sommersted), så her er det full avslapning (jepp- er her nå i helgen;) )

Vi har lagt litt planer, men det er også lagt opp til litt avslapning. Den uken vi er i Danmark skal vi leie hus og til Legoland i to dager- men er jeg sliten så kan jeg ta det med ro i huset den ene dagen. Stavernfestivalen er jo for å få litt moro denne sommeren- veldig mange venner av oss som skal og siden jeg ikke drikker kan jeg kjøre og nyte musikken:)

Har såå lyst på stavernsfestivalen i år! Kommer jo masse bra dit :) :)

Er ikke alene om å være her i helga :) merka det veldig i Tønsberg i dag at sesongen er i gang! Veldig koselig da, med litt ekstra liv :) :)

Håper på mye fint vær her hjemme, selv om de sikkert ikke blir de :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her blir det to uker på Naxos (øy i Hellas) fra 09-23 juni, en uke hjemme også en uke i midten av august. Usikker på hva det blir til at vi gjør den siste uken, er jo såpass lenge til. Ikke godt å si hvilken form man er i. Vi har i hvertfall tenkt å nyte siste sommeren alene så godt vi kan. :)

Her blir det bare camping å noen småturer :) skal ikke ta ferien før august, sammenhengende med permisjonen. Så regner ikke med vi planlegger formye:)

Har såå lyst på stavernsfestivalen i år! Kommer jo masse bra dit :) :)

Er ikke alene om å være her i helga :) merka det veldig i Tønsberg i dag at sesongen er i gang! Veldig koselig da, med litt ekstra liv :) :)

Har ikke vært der på mange år- Briskeby spiller igjen; og vi kjenner en i bandet så da stiller vi solidarisk opp ;) i tillegg er det jo DEN line-up'en i år!

Svigers bor ikke altfor langt unna Stavern heller- men her regner det denne helgen, så ser vel ikke hvor folksomt det er her før jeg besøker lokale bakeriet i morgen ;) *hvetebakstinmyheart* <3

Vi skal til sverige en svipptur med campingvogna. Sambo og småen skal dra i dyrehagen der, og så kommer vi til å bade og kose oss. Total avspapping. Ellers i sommer blir jeg nok mye i campingvogna på fastpassen vår. Nydelig plass ved et vann og strand <3

ImageUploadedByBV Forum1368214369.249568.jpg
Utsikten fra platten foran campingvogna <3 idyll!

Gutt født 09
Baby sept 13

Der har du utsikten sin :) Suuuper fint og såå idyllisk! Hadde ikke hatt noe imot å være der!

Vi kjøpte nytt hus for et år siden så samboer skal bygge terrasse og jeg skal spise is og sjefe :P
Ellers....kanskje en helgetur til KRS til Dyreparken eller et par hytteturer? Ingenting er skrevet i sten i år pga uteområdet som må i orden :) Satser på ekstra fint vær her hjemme ;)

Back
Topp