Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lagt særlig med planer. skal i bryllup ellers så blir planene etter hvordan formen min er.
Vi starter ferien med å flytte inn i ny leilighet Så blir det bryllup i Sverige, ferie hos svigers og Stavernfestivalen i noen dager, Danmark og Legoland med et vennepar som har tvillingjenter på 4 år (vi har ingen enda- men tror det blir koselig likevel) og så avslutter vi siste uken hos svigers. Som Bamsemooms bor de i "skjærgården" i Vestfold, her betaler folk veldig mye for å feriere (eller for å få seg et sommersted), så her er det full avslapning (jepp- er her nå i helgen )
Vi har lagt litt planer, men det er også lagt opp til litt avslapning. Den uken vi er i Danmark skal vi leie hus og til Legoland i to dager- men er jeg sliten så kan jeg ta det med ro i huset den ene dagen. Stavernfestivalen er jo for å få litt moro denne sommeren- veldig mange venner av oss som skal og siden jeg ikke drikker kan jeg kjøre og nyte musikken
Har såå lyst på stavernsfestivalen i år! Kommer jo masse bra dit
Er ikke alene om å være her i helga merka det veldig i Tønsberg i dag at sesongen er i gang! Veldig koselig da, med litt ekstra liv
Vi kjøpte nytt hus for et år siden så samboer skal bygge terrasse og jeg skal spise is og sjefe
/quote]
Nydelig plass