Sommerferie :)

<3Babylykke<3

Flørter med forumet
Hei:)

er det noen som har noen spesielle planer til sommeren?

Vi lurer på en tur til Kreta :) Hadde egentlig planer om Tunisia, men la den tanken vekk når vi fant ut at jeg var gravid :) føler det er litt mer trygt med land i Europa :)

kom gjerne med forslag og ferietips som gravid :)

Hei:) Hvor langt er du kommet? Vi reiser til Tyrkia i sommer, da er jeg mellom 10-12 uker. Kjenner jeg er litt bekymret, men vi får se hvordan det går.

Jeg vil også gjerne ha noen tips:)

Vi skal på bilferie Norge/Danmark/Sverige. Bestilt før vi ble gravid.. Reiser når eg er 17+3, så har et håp om å få ordinær ul før det, men blir sikkert vanskelig...

Vi skal først feriere i Norge så drar vi ei uke til Tyrkia i begynnelsen av august, jeg er da 22-23 uker på veg. Satser på at det går bra.

Vi skal kjøre fra vestlandet til sørøst i Danmark når jeg er ca 20 uker på vei. Blir nok maaaaange tissepauser på turen! Vi har leid hus sammen med søsteren til mannen og familien hennes :)

Vi seiler hver sommerferie, og turen går nok nedover Bohuslän kysten og over til Danmark :)

Vi skal til Kreta i september, jeg er da 29 uker, satser på at d går fint ;)

Ska kjøre fra Bergen, via Stavanger og til Kristiansand. Der blir det nok besøk av venner og Dyreparken. Tar nok en tur til Danmark også et par dager, men ingenting e stemplet. Mannen e nordfra, så blir en tur opp der og.

Back
Topp