Sommerferie?

Løvebrøl

Gift med forumet
Kommer dere til å ta fri i noen uker i sommer?
Er det smart?
Tenker at det er jo mulig jeg kommer til å slite mer med bekken og at jeg vil være sykemeldt da...
Men uten om det, får jeg mer penger i permisonen hvis jeg ikke tar ferie?

Tror vel du kan ta din 2012 ferie i november foreksempel å skyve på permisjon slik at den blir lengre. Vet ikke hvis alle arbeidsgiver godkjenner det, tenkte jeg skal sjekke med min imorgen :) har ikke mulighet til før august, så da kjenns det som jeg kan droppe den...

Vi reiser til Spania i to uker i juni og litt småturer ellers men siden jeg jobber natt så bytter jeg bare om på litt vakter slik at jeg ikke bruker ferien

Har fri uansett jeg, siden jeg jobber på en skole :)

Tar 2 uker, ikke mer enn det... Tviler på at jeg kommer til å jobbe/ jobbe fult ut over sommeren...!

Har fått ferie i veke 24-26 trur eg! Men så spørst det om eg er sjukemeldt og litt sånn.. Får liksom ikkje velge når eg skal ha ferie der eg jobba, sjefen sette deg berre opp :( Men kan man ikkje få ferien "overført" til neste år, så du har dobbelt opp liksom?

Eg tenkte at det ikkje lønna seg og ta ferie før permisjon, og heller ta den i permisjonstida, så den blir forlenga.. Men det er jo og litt smak og behag :)

Det jeg mener er om utbetalingen i permisjonen øker siden hvis jeg ikke tar ferie? Siden feriepenger får jeg jo uansett.

Det jeg mener er om utbetalingen i permisjonen øker siden hvis jeg ikke tar ferie? Siden feriepenger får jeg jo uansett.

Det kommer vel an på...jeg blir trukket for 5 uker ferie I juni uansett, og får derfor betalt selv om jeg har ferie i november... Hvis du skjønte....?!

Tror ikke man sparer noe på å ikke ta ut ferie, men litt usikker. Jeg må ta ut ferie, har satt opp 2 uker. Men hvis jeg er sykemeldt disse to ukene får jeg jo de igjen og kan spare de til neste år.

Back
Topp