sommerferie??

N`tæll

Forelsket i forumet
jeg håper at ikke alle har dratt på ferie i midten av juli, sånn at NOEN kan passe dattra vår når drar for å føde..........

Nei det kan du si..... Jeg kommer nok til å be mamma og pappa være i nærheten med bobilen. :)

tanta og onkelen til samboern (som er fadder for dattra vår) bruker å ha sein ferie, så tror kanskje kanskje dem blir et alternativ......
eller søskenbarnet til gubben... vi får se... :)

masse rare tanker man har i hue.....

Aiai, det har jeg ikke tenkt på.. Svigers skal ha ferie i februar og mai, så jeg satser på at de er hjemme!

Hihi, har du ikke tenkt på dette før nå
Dette har jeg planlagt for leeeenge siden.Hahaha

Her skal pappa komme å være og passe på store og små :)

Det er jo bare å sørge for at de får vite når termin er så de kan planlegge ferien utenom den

Svigers er heldigvis alltid hjemme om sommeren. De pleier å reise om vinteren. Så stresser ikke med det. Ellers måtte vi nok vurdert å fortelle om graviditeten tidligere. Glad vi ikke har bestillt noe selv da:P Hadde passet dårlig, hehe.

Oj, det har ikke jeg heller tenkt på..... Alle i min familie pleier å feriere i juli. Men regner med at min søster er hjemme siden hun skal gifte seg to uker etter terminen min. Litt dårlig planlagt mtp det da, så håper jeg får med meg bryllupet.

Back
Topp